קבלת קבלה על תשלום טיסה מוקדמת לארץ |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לשירות לקוחות "השטיח המעופף בע"מ " פנייה שניה בנדון 09/07/2012
בפקס - 03-5151659
פנינו אליכם בתאריך 4/7/2012 כדי לקבל קבלה עבור טיסה מבודפשט לארץ ,
ולהלן חלק מפנייתינו :
בתאריך 28/6/2012 יצאנו דרככם לבודפשט, והיינו אמורים לחזור בתאריך-5/7/2012.
עקב מצב חמור של אבא , בגיל 91 ,ושישנה סכנה לחייו ,נאלצנו לחזור בתאריך 1/7/2012 .
ברצוננו לציין את היחס המצויין ופתרון בעיית השגת הכרטיסים חזרה ע"י גיל - נציגכם
בבודפשט. כמו-כן נודה לכם על משלוח קבלה על הכרטיסים - 200 יורו לכרטיס.
את הקבלה אפשר לשלוח למייל , או לפקס- 04-6492958 .
במענה לפנייתנו , חזרה אלינו נציגה מטעמכם , ואמרה לנו לפנות לחב' יוניטל .
פנינו לחב' יוניטל שאמרו לנו שאינם מטפלים בלקוחות פרטיים , ועלינו לחזור לחב'
השטיח המעופף , כדי לקבל הקבלה .
נא אשרו קבלת פנייתנו וטיפול בנ"ל בהקדם .
|
כספי |
סוג הנזק : |
המצאת קבלות על הטיסה מבודפשט לארץ . שולם סך 400 יורו . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|