פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת קבלה על תשלום טיסה מוקדמת לארץ נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לשירות לקוחות "השטיח המעופף בע"מ " פנייה שניה בנדון 09/07/2012
בפקס - 03-5151659
פנינו אליכם בתאריך 4/7/2012 כדי לקבל קבלה עבור טיסה מבודפשט לארץ ,
ולהלן חלק מפנייתינו :
בתאריך 28/6/2012 יצאנו דרככם לבודפשט, והיינו אמורים לחזור בתאריך-5/7/2012.
עקב מצב חמור של אבא , בגיל 91 ,ושישנה סכנה לחייו ,נאלצנו לחזור בתאריך 1/7/2012 .
ברצוננו לציין את היחס המצויין ופתרון בעיית השגת הכרטיסים חזרה ע"י גיל - נציגכם
בבודפשט. כמו-כן נודה לכם על משלוח קבלה על הכרטיסים - 200 יורו לכרטיס.
את הקבלה אפשר לשלוח למייל , או לפקס- 04-6492958 .

במענה לפנייתנו , חזרה אלינו נציגה מטעמכם , ואמרה לנו לפנות לחב' יוניטל .
פנינו לחב' יוניטל שאמרו לנו שאינם מטפלים בלקוחות פרטיים , ועלינו לחזור לחב'
השטיח המעופף , כדי לקבל הקבלה .
נא אשרו קבלת פנייתנו וטיפול בנ"ל בהקדם .
כספי סוג הנזק :
המצאת קבלות על הטיסה מבודפשט לארץ . שולם סך 400 יורו . פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה