פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחפיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי רות והזמנתי נופש בשטיח המעופף לאחר שלא קיבלתי שום אישור על ההזנה שלי גם לאחר 3 ימים צלצלתי שוב לקבל אישור.
נציגה בשם קלייר ענתה לי ואמרה שהיא שולחת אך ביקשתי שתעשה זאת במהלך שיחה כדיי שלא אצטרך לצלצל שוב פעם. היא הרימה את קולה עליי ואמרה בטון מזלזל שהיא לא יכולה כי יש לה ממתינים. הרמתי את קולי חזרה עלייה כי הייתי צריכה שהיא תשמע אותי כי היא לא נתנה לי להשחיל מילה היא אמרה לי בשיא חוצפתה וזה ציטוט ״ תסתמי את הפה שלך״ וניתקה את השיחה. לאחר שהתקשרתי שוב היא שוב ניתקה לאחר שהיא אמרה לי תמתיני רגע מבלי שדיברתי בכלל. השיחה השלישית נעשתה מטלפון אחר כמובן ונענתי לפקידה בשם עדינה וכשביקשתי מישהו סמכותי כדיי שאוכל להתלונן. היא העבירה אותי שוב לגברת קלייר ושאמרתי לה שאני רוצה להתלונן היא אמרה לי ״ לא אכפת לי שתגיעי עד המנכ״ל שלי״ ושוב כמובן ניתקה לי את הטלפון. זה יחס משפיל ומחפיר בחברה שמקיימת שיחות הקלטה על מנת לשפר את השירות. יש לציין שזה לא יעבור בשתיקה. ואם צריך אני באמת יגיע עד המנכ״ל כדיי שמקרה זה לא יחזור כל עצמו עם שום לקוח. ואני כמובן לעולם לא אחזור לקנות משם נופש.
בתודה :
רות נחמדי
תאריך הארוע: 26/7/12 שיחות טלפון מ17:00 עד 17:30
עלבון סוג הנזק :
התנצלות מהנציגה בלבד או פיצוי פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה