פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור ויחס מזעזע נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ב 11/9/12 פניתי אליכם בבקשה להזמין חבילה לפסטיבל התמר. ענתה לי סוכנת נחמדה סגרנו את כל הפרטים והיא התחייבה להעיבר לי בפקס את סיכום ההזמנה באותו יום.
הפקס לא הגיע. למחרת התקשרתי, עתנה לי סוכנת אחרת שאמרה שזו שדיברה איתי איננה והיא לא יכולה לסייע ביקשתי לדעת באיזה שעה עלינו להגיע למלון וביקשתי שוב לקבל אישור כלשהו על ההזמנה שביצעתי. למחרת חזרה אליי הסוכנת שלי אמרה שנוכל להגיע למלון בשעה 13:00 ושתשלח לי - הפעם במייל את פרטי ההזמנה.שאלתי שוב האם היא שטוחה שזו שעת ההגעה למלון - בעיקר לאור העובדה שמדובר בחג והיא אמרה שכן.
חיכיתי וחיכיתי ושם מייל לא הגיע ב 30/9/12 יום לפני הנביעה התקשרתי שוב - ענה לי סוכן שחזר ואמר שנוכל לקבל את החדר כבר בשעה 13:00 וידאתי שוב האם הדבר נכון גם בחג והוא אישר שנית שכך הדבר.
(זה המקום לציין ש"שכחו" לומר לנו שהכרטיסים להופעה הינם בעמידה וכשגילינו זאת הסבירה הסוכנת שלא כדאי לנו לשנות כי הכסאות מאד (!!!) רחוקים מהבמה, ושאחרי ההזמנה התקשרו לומר לנו שמעבירים אותנו למלון דניאל כי לא היתה הענות למלון רימונים - אבל על הכל הבלגתי
ב 1/10/12 הגענו למלון דניאל בשעה 13:45, ניגשנו שמחים וטובי לב לקבלה ונאמר לנו שהחדר שלנו לא מוכן כי הגענו מוקדם מדיי ושאין קבלת חדרים בשעות כאלה בכלל ובטח שלא בחג. כשאמרנו שזה מה שחברת השטיח המעופף אמרה לנו לא היתה תדהמה בקרב פקידי הקבלה וגם לא בקרב האורחים הרבים הנוספים שעמדו שם ללא צפתח לחדר. נשלחנו להמתין על שפת הבריכה, עם כל הציוד שלנו.
בשעה 15:25 כשהחום גבר ויושבי הבריכה עלו לחדריהם להצטנן במזגן התקשרתי לטלפון שמפורסם באתר פסטיבל התמר (054-3320148) ענה לי איש השטיח המעופף שהיה גס רוח ובוטה ומיד כשהסברתי לו מה הבעיה צרח עליי שאין סיכוי שמישהו אמר לי להגיע ב 13:00 ושאני מוזמנת לעזוב וללכת הביתה. הדיחה היתה בוטה ולא נעימה והתנהלה כך שהסוכן - אדם גס רוח וחוצפן מאשים אותי שאני משקרת ושאין סיכוי שמישהו אמר לי דבר כזה. הבנתי שאין עם מי לדבר ועברתי להמתין בלובי המלון.
את בחדר קיבלנו רק בשעה 17:30, כמובן שלא הסתפקנו לאכול ארוחת ערב נורמלית לפני היציאה להופעה של גידי דוב ויהודה פוליקר - היינו בחדר האוכל 10 דקות.
יום שלם התבזבז לנו - יום שאתם כמובן קיבלתם עליו כסף. אנו דורשים פיצוי על יום החופש המבוזבז וכמובן שלא נסתפק בזיכוי כלשהו להזמנה הבאה בחברתכם - כי לא תהיה אחת כזו.
לפעמים אנשים טועים ונותנים מידע שגוי אבל היחס והמילים בהם השתמש הסוכן שלכם היו מעליבות ולא ראויות.
כמובן שבמקביל נפנה לכל הגורמים האחראים על סוכני הנסיעות ותלונות הציבור.
ממתינים להתייחסותכם
כל הנזקים הרשומים סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה