פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול לברצלונה 11/10/12 נושא התלונה:
סרור פני שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בעת ההזמנה לטיול הבטיחו לנו מלון 4 כוכבים (אף קיבלנו את שם המלון ופרטים במייל), בסופו של דבר לקחו אותנו למלון של 3 כוכבים ללא התראה מראש (בפועל זה מלון של שני כוכבים) עכברים רצים בלובי, החדר מלוכלך, ריח של עובש יש בחדרים, אין מגבות , מיטות מברזל כמו בצבא, יש כ30 מדרגות בכדי לעלות למלון עצמו, כך שאנשים מבוגרים היו צריכים לסחוב את המזוודה הכבדה לבדם לא נעים! האוטובוס ישן ומרעיש, שילמנו כסף בכדי "לשדרג" את מקום בטיסה ולא בוצע, בקיצור הבטחות הבטחות...
עוגמת נפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה