פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אפרת עיסקה בן החברה ללקוח נושא התלונה:
זוהר  שושנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נחמה 8 כתובת:
יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ.
בתאריך 02/05/2013 בנצעתי עשקה ט"ל כם השטייח המעופף ל6לילות שבעה ימים נופש לבודפשט .כרטיס האשרי חויב 03/05/2013 כולל ביטוח מטען וביטוח נוסעים ס"ה עשקה 2664 ₪ הבארתי לסוכן שהתאריך הכי מתאים לי 24/06/2013 עד 01/07/2013 מסיבות אישיות לא אוכל לשנות את התאריך הנ"ל.אותו סוכן אמר לי אין בעיות בכלל יש לךאישורה על המלון וכמובן על הטיסה .הכל מאושר .
לתדאמתי התקשרתי מ"ס פעמים לסוכן ששמו אייל על מנת לבדוק מדוע לא קיבלתי את הכרטיסים .והוא ענה לי יש עוד זמן
אתמול בתאריך19/05/2013 שוב התקשרתי לבדוק מדוע הכרטיסים לא היגיעו אלי .והוא שוב טען שעוד כמה ימים הוא ישדלח לי את הכרטיסים
היום 20/05/2013 התקשרתי שוב ושוב נענתי שזה בטיפול .ולאחר כשעה וחצי .קיבלתי הודעה שהטיסות מבוטלות .יזעמתי מאוד על הזילזול בלכווח וטענתי ביפני מנהלת בשו יפעט שזה לא בסדר ופשוט אתם עושים צחוק מהלקוחות .כודם מחיבים את כרטיסי האשראי הכסף בכיסכם מיזה 17 יום .את הריבית צברתם לכם .כפי שאתם דורשים סכום מסוים על דמי ביטול אני תובעת מימכם ריבית על אפרת אסכם לקוח על אותם ימים שהכסף בכיסכם .נענתי בשלילה ואמרה לי זה מה יש לא תקבלי ריבית על הכסףהנ"ל אנו מוגנים בחוק להגנת הצרכן.היות והתשלום הנ"ל בס"ה5328 ש."בעבור כרטיס זוגי .היגיע הזמן לטפל בחברות המפרות אסכמים עם לקוחות.וגורמות אוצאות מיותרות ללכוח כגון הוצאות ט"ל רבות ויבוש על הקו למעלה מחצי שעה בושה וכלימה .לחברה כו גדולה במדינה
עוגמת נפש סוג הנזק :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה