פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית מועד טיסה< נושא התלונה:
אסרף גלית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.6.13, סגרנו חופשה לאנטליה ל- 35 איש בסוכנות פאו טורס. נאמר לנו, ע"י סוכנת הנסיעות, כי החופשה היא ל- 6 ימים מלאים., כלומר, טיסה בשעה 9:00 בבוקר ב- 15 לאוג', וחזרה בשעה 21:00 ב- 20 לאוג', כל הקבוצה הסכימה לדיל וסגרנו אותו. בתאריך 25.7.13, התקשרה אליי סוכנת הנסיעות כשבפיה בשורה לא טובה, כדבריה. הספק שהינו השטיח המעופף, התקשר והודיע לה, כי הטיסה הוזזה לשעה 18:00 בערב, מאחר וזאת טיסת צ'ארטר, ובצ'ארטר מותר להזיז שעות טיסה.
לאחר בירורים שערכנו, הבנו שהטיסה לא בוטלה, ואף יוצאת בזמן. להערכתנו, נהיה פשוט ביקוש ליעד הזה, והיה מאד נוח להזיז 35 איש בטוחים ולהכניס במקומם נוסעים אחרים,לאחר דין ודברים עם הסוכנת, , היא אמרה לנו שהשטיח המעופף מוכן לפצות אותנו ב- 10 כרטיסים זוגיים לפארק מים בארץ. פשוט בדיחה עלובה.
נו באמת, הרי אנחנו 35 איש. אבל פיצוי כזה עלוב???????
ניחא, הטיסה הייתה מבוטלת, היינו ממורמרים אבל פחות. אבל לדעת, שהטיסה שלנו יוצאת במועד, ואנחנו לא.
הפתרון הוא להחזיר אותנו לטיסה המקורית, או שיפצו אותנו בכסף על היום האבוד. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה