פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מרמת השירות במלון רודוס פלאס ברודוס נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 8.8.13 יצאנו לחופשה משפחתית 7 אנשים לרגל גיוס של ביתי ליחידה מובחרת בצה"ל. התאכסנו במלון רודוס פלאס. ברצוני להביע את אכזבתי המתבססת על מספר דוגמאות. 1. הזמנו חדר שצופה לים בלילה הראשון הגענו ב-13:00 ראינו שקיבלנו שני חדרים מתוך שלושה שאינם צופים לים מכיוון שהגענו בשעה מאוחרת מאוד לא הבחנו בכך למוחרת נאלצנו לעבור לחדרים אחרים . 2. בחדר לא היו מגבות - נכנסנו להקלח מתוך ידיעה שיש מגבות - מלון 5 כוכבים. התקשרנו לקבלה מסרה שמיד מביאים... התקשרנו כ-6 פעמים. בסוף התגבנו בחולצות טריקו . כאשר ירדנו כועסים לקבלה מסרה אותה אחת שהבטיחה להביא מגבות "תוך מספר דקות" שאנו לא זכאים לכך... רק לאחר שבעלי החל לצעוק בקבלה דבר שאינו אופייני לו ובהתערבות נציגת השטיח המעופף קיבלנו מגבות. 3. בחדר של שתי בנותי היתה נזילה - הם התעוררו שהשטיח בחדר מוצף במים קראנו למישהו שיתקן זאת - נכנס וטען "זה מהמזגן" הלך כאשר הנזילה ממשיכה לדלוף בשל עייפות ותחושה שאין מענה החלטנו לסבול את רעש הדליפה.... ברצוני לציין שאני מאוכזבת מאוד. חסכנו את הכסף לחופשה זמן רב... הלכנו בידיעה שאנו הולכים להנות ממה שיש למלון חמישה כוכבים להציע לנו ואכן חבל.... לכל זאת נתקלנו בתורים ארוכים מאוד לארוחת הערב .... אנא מכם דאגו שאנשים אחרים לא יחוו שירות כזה...אשמח להתייחסות בהקדם האפשרי אולי אחוש פחות כעס באם אדע שתפעלו בנידון.

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה