פרטי התלונה

תלונות ספורט קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בחופשה במלון ספורט קלאב אילת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בתאריך 19/4/09 הגעתי למלון ספורט קלאב אילת עם זוגתי לחופשה בת 4 ימים ו-3 לילות שהזמנתי מראש דרך מוקד שירות הלקוחות של רשת ישרוטל (מה- 19/4/09 ועד 22/4/09) .
באתר האינטרנט , כמו גם בשיחה טלפונית עם מחלקת הזמנות , הובהר לנו שמדובר במלון משופץ ולחודש עם שירותים ומתקנים מספקים ותקינים .
בערב הראשון במלון , גילינו לתדהמתנו שלא ניתן לשנות את המזגן מקור לחום ועם הקרירות ששררה בחוץ , סבלנו וזו הייתה חוויה בלתי נסבלת ומיותרת לטעמנו .
בשבע בבוקר , כשניגשנו להתקלח וגילנו שאין מים חמים להתקלח איתם , התקשרנו לקבלה והתשובה התמוהה שקיבלנו הייתה "לא חשבנו שתתעוררו כל כך מוקדם". התשובה הזו הותירה אותנו המומים וחסרי אוניםוכשהתווסף אליה הסבר על המרחק שהמים צריכים לעשות בטרם יגיעו לחדרינו , לא ידענו אם לבכות או לצחוק . הייתכן שמלון השייך לרשת ידועה והמתיימר לספק שירותים בסיסיים ואף מעבר לכך , אינו יכול לספק לאורחיו מים חמים במקלחת ???
במהלך השהות , היו מס' הפסקות חשמל לסירוגין , למרות הנסיון לתקנן , הן חזרו על עצמן ופגעו בנוחיות ובשהות שלנו במלון .
לסיכום , לא יתכן שמלון מוכר עצמו כמשופץ ותקין , לא יספק לאורחיו שירות ותנאים בסיסיים המתבקשים מכל מלון הלוקח על עצמו להלין אורחים , קל וחומר מלון במתהדר בארבעה כוכבים .
אני כותב לכם את תלונתי בתקווה להביא לשינוי ובתקווה שתמצאו לנכון לפצות אותי ואת זוגתי על החוויה הלא נעימה והמיותרת ועוגמת הנפש שנגרמה לנו במהלך חופשתנו במלונכם .

בתודה מראש .
אי תמורה לכספנו סוג הנזק :

ספורט קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה