פרטי התלונה

תלונות ספורט קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ועוגמת נפש. נושא התלונה:
שקד שי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנהלת מלון ישרוטל ספורט שלום,

ברצוני לשתף אתכם ביחס המזלזל שנתקלתי בו במלון ישרוטל ספורט אילת.

1. בתאריך ה - 08.09.2010 הגענו אישתי לילך, אני שי, והבת שלנו נטע שקד למלונכם והיינו בחדר

608, ברגע שהגענו כבר לא היה מקום חניה והיינו צריכים להחנות מאחורי המלון במגרש כורכר.

כשפניתי לקבלה בנושא כי בחניית המלון יש הרבה מאוד רכבים שחונים בחנייה כפולה וכי לביטחון

המלון יש את לוחיות הרישוי + מספרי טלפון של הנהגים וכי שיצרו עימם קשר על מנת שיחנו כמו

שצריך ואז לכולם יהיה מקום פקידת הקבלה פשוט הביטה בי בהלם ולא ידעה מה לעשות.




2. לאחר שעות ארוכות של בלאגן בלובי קיבלנו את המפתח ( כרטיס ) לחדר כאמור 608,

וכששאלתי אם יש בחדר מקרר נאמר לי כי במלון של הכל כלול אין מקררים בחדר, הוסבר לפקידת

הקבלה כי הובטח לי בשעת ההזמנה שיהיה לי מקרר בחדר מכיוון שיש לי תינוקת כבת שנה

וחודשיים ואני צריך לאחסן שם תרופות שלה ולקרר עבורה מיים ואוכל.

תשובתה של אותה פקידת קבלה הייתה כי זה לא בעיה של המלון אלא של הסוכן נסיעה ( יש לציין

כי הפקידה דיברה בצורה מזלזלת מאוד! ).

נוסף על כך לק' שהיה אחרי ואמרו לו כי אין מקררים והוא החל לצעוק בקולי קולות ולעשות

בלאגן בלובי פתאום כן מצאו לו מקרר ונתנו לו.




3. לאחר יום של נסיעה ניכנסתי למקלחת ולכשסיימתי לקחתי מגבת על מנת להתנגב ושמתי לב כי

יש על המגבת כתם חום, שוב ירדתי לקבלה היתה שם פקידה ומנהל, הראתי להם את המגבת

ושאלתי למה אני מוצא בחדר שלי מגבות עם כתמים, המנהל והנציגת קבלה שעמדו שם היו בהלם,

חיכו שאני אתחיל לצעוק ולאחר שהבינו כי אני מחכה מהם לתשובה הם בשיא הזילזול לקחו ממני

את המגבת ושלחו מישהו עם מגבת במקום.

בנוסף נמצא בחדרי חלק של מכשיר סלולארי שאינו שלי מתחת למיטה, וגם הוא נימסר למנהל

בקבלה.


4. בארוחת החג מיותר לציין שהחדרי אוכל ( גם החדר אוכל שלמעלה וגם החדר אוכל שלמטה היו

מלאים והמלצרים הוציאו שולחנות החוצה לכיוון הבריכה, הושיבו אותנו בשולחן עם לשלשת

ציפורים מרוחות על כל השולחן, לא היה עם מי לדבר שם כולם ( המלצרים ) היו בפאניקה ורצו

ממקום למקום, אפילו כיסא אוכל לתינוקת שלי לא קיבלתי למרות שביקשנו מיספר פעמים עד

שהתייאשנו.



5. בתאריך ה- 10.09.2010 גלאי העשן בפרוזדור או באחד מהחדרים ליידי החל לצפצף החל מהשעה

4:45 בבוקר ועד לשעה 6:30 לסרוגין, בשעה 5:00 התקשרתי לקבלה, וזה לאחר שהתעוררנו בבהלה

ושהילדה שלי לא הפסיקה לבכות בעיקבות הרעש הנורא ובקבלה אמרו לי בפשטות - " אדוני מה

אתה רוצה שנעשה, אנשים מעשנים בחדר שלהם". עניתי שמה שאני רוצה זה שישלחו את הביטחון

של המלון ו/או שיזמינו ניידת משטרה במידת הצורך על מנת להפסיק את הרעש המחריד הזה ונענתי

בצחוק וזילזול מצד מציגת הקבלה.







6. בתאריך ה - 11.09.2010 יצאנו מחדרינו בשעה 13:00 ( היציאה היא ביום שבת עד השעה 14:00 )

והלכנו לקבלה על מנת לסגור חשבון, חיכינו מעל ל - 20 ד"ק, אבא שלי ( שהיה איתנו בחדר 610 )

שאל למה לוקח כל כך הרבה זמן שמשהו יתייחס אלינו ( יש לציין שלא היו אנשים בקבלה ), אחד

המנהלים שם בא אלינו ושאל מה אנחנו רוצים בטון מאיים, אמרנו כי אנו מעוניים לעשות צ'ק אווט,

המנהל פשוט חתף מאבא שלי את כרטיסי המפתח מהיד ( כרטיסי המפתח שלי היו שם גם ) ואמר

שלום בצורה מזלזלת מאוד ופוגעת שרק נעוף לו מהעניים כבר.



יש לציין כי אני צרכן של הרבה מאוד חברות וכי זו לא הפעם הראשונה שלי במלונות אך מעולם לא

זכיתי לכזה יחס מזלזל וזה לא משנה ולא אמור לשנות שהיה ע.חג ו/או חג, אני

משלם כמו כל לק' אחר שהגיע למלון ואני לא מוכן לקבל יחס שכזה.

בנוסף לאחר השהות המרגיזה מאוד ששהינו במלון אנחנו לא מתכוונים לחזור לשם אי פעם.

לסיכום הבנתי שבמלון שלכם אם לא צועקים ועושים בלאגן לא מקבלים שום יחס, לצערי ולמזלי

אני לא אחד שצועק, אני לא מאמין שמשו שווה את העצבים שלי לכן לא צעקתי ולא קיבלתי..
עלבון סוג הנזק :

ספורט קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
ספורט קלאב שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנ"ל כבר בטיפול [ פנה בכמה וכמה ערוצים ].
ברגע שתהיה תשובה, נשלח גם אליכם העתק מהתייחסותנו.

גמר חתימה טובה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה