פרטי התלונה

תלונות ספורט קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש מאכזב במלון ישרוטל ספורט קלאב נושא התלונה:
ליבשיץ דניאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
התארחנו אני והמשפחתי בבית מלון ישרוטל ספורט קלאב אילת מה- 16 עד ה- 19 ביוני 2011 והאמת היא שציפיתי מהמלון הרבה יותר הן מהשירות, מהאוכל, מהניקיון והן מההרגשה הכללית של השהות במלון.
בראשית, ידעתי שהנני הולך לנופש עם ילדה בת שלוש וחצי והתעניינתי מראש במרכז ההזמנות בקשר לגן או מועדון ילדים, מה השעות פעילותיו והאם יש מצב להשאיר שם את הילדה פעם או פעמיים לשgה או לשעתיים. כדי להיות בטוח, ביררתי פעמיים וקיבלתי תשובה פעם מבחור ופעם מבחורה:
כן-כן! מלון ישרוטל ספורט זה ה(!)מלון למשפחות! יש לנו מועדון ילדודס! עובד עד השעות מאוחרות! ואם הבחור (מההזמנות) לא טועה אפילו עד שעה 22! תמיד יש שם גננות ולא תהיה לך עם זה בעיה!
אמרתי OK והזמנתי כרטיסים להופעות אשר אין כניסה לילדים תחת גיל 4... בהגעה למלון התברר שמועדון "ילדודס" גם פועל בשעות מסוימות ולא רחבות
וגם - ילדים עד גיל 5 חייבים בהשגחת הורים... ...אסור להם לקחת אחראיות! ומה, ולא היו יכולים למסור מידע מראש או מרכז הזמנות אינם מעודכנים?
נאלצתי לבטל חלק מהבילוי...
דבר שני - ניקיון בבריכה - פה ושם זרוקות גלידות נמסות ובכניסה הראשונה לבריכה התחלקתי על אחת כזו במעבר של בריכה האומנם לא נפלתי אך מתחתי שריר ברגל ובכל החופשה לא יצא לי לחשוב על פעילות ספורטיבית במלון ספורט. בשביל הספורט רק שמתי לב שאותה גלידה הייתה במקום עוד כשעתיים...

ודבר החשוב והמאכזב ביותר - אוכל. אוכל אשר מפורסם בכל האתרים ונקודות פרסום. אוכל בשלוש ארוחות של "הכל כלול"! הכל חריף! כנראה לפי טעם של השף. ואם יש לי מחלת גסטרו ולי אסור...
פלפל זה דבר אשר תמיד אפשר להוסיף למי שחסר לו, וקשה להוריד מהמנה... כמעת כל מנות בשריות מפולפלים וחריפים כך שבארבעה ימים לא יצא לי ליהנות ממגוון האוכל הטעים (מה שהיה לא חריף - תודה - זה נקניקיות ושניצלונים)... אפילו מרק עוף צח עם שקדי מרק שרצינו להגיש לילדה קטנה (אשר עברה ניתוח כבד לא מזמן) - המרק היה חריף לה והיא לא רצתה לאכול אותו...

כמובן יש דברים טובים במלון - כמו ניקיון בחדרים אשר היה בסדר גמור, שירות מצוין של קבלה, מלצרים בחדר אוכל (פרט ממארחת בכניסה) וצוות בבריכה.

עם זאת נשארו לי הרגשות לא נעימות ומאוכזבות מהחופשה. הנני מתכוון להשאיר תגובות והמלצות רלוונטיות באינטרנט באותם אתרים אשר התעניינתי על המלון לפני יציאה לנופש. כנראה שבחופשה הבאה אינני אבחר ברשת ישרוטל ובמיוחד בבית מלון ישרוטל ספורט קלאב אילת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כמו שהובטח בתעודת האחריות לחופשה מושלמת אשר נמצאת בכל חדר במלון פתרון נדרש :

ספורט קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה