שירות לקוי לעומת השירות שנקנה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל ספורט קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי למשפחתי חופשה במלון ספורט קלאב אילת בתאריכים 10.7.11 עד 14.07.11
בעת ההזמנה (דרך אופיר טורס) נאמר לי שעבור חמש נפשות עלי להזמין את הסוויטה של המלון וכן הובטח לי כי ב"סוויטה" שאנו מזמינים יוגשו באופן יומי מים מינרליים וסלסלת פירות, ועיתון. ביום הראשון נאמר לנו בבית המלון שלא מגיע לנו לקבל דבר ביום זה, ביום השני (בערב) הביאו בקבוק של חצי ליטר מים (לחמש נפשות) וקופסה קטנה של שוקולד, כשהתקשרנו לקבלה להתלונן אמרו שאים פירות וזה מה שאנו מקבלים ובשעה 23:30 דפקו בדלת החדר עם צלחת של ארבעה תפוחים (כבר ישנו). ביום השלישי כשבעלי דיבר עם אשת היח"צ של המלון היא נדהמה לשמוע על היום הראשון וכן על השעה שבה הביאו את התפוחים ביום השני והבטיחה לפצות, כמובן שכלום לא נעשה. באותו היום אכן קיבלנו שוב בקבוק של חצי ליטר מים וסלסלת פירות שבתוכן שתי בננות ירוקות ולא בשלות שלא ניתן היה אפילו להציע אותן לילדים. ביום הרביעי קיבלנו רק בקבוק של חצי ליטר מים וזהו. תשלום של מעל 7000 ש"ח ממש לא הצדיק את עצמו ומה שברור שלישרוטל לא נחזור
|
הן עלבון והן בזבוז כסף |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|