|
|
|
|
|
|
אי עמידה בזמן אספקה של מוצר |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רח יד חרוצים 18 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-5.1.2007 הזמנתי דרך האתר של החברה נגן מסוג MP3 בנפח של כ-1GB.
זמן האספקה שהיה רשום באתר היה כ-7 ימי עסקים.
לאחר שבועיים התקשרתי וביררתי למה המוצר עדיין איננו הגיע ונאמר לי כי מתעקב.
עוד שבוע לאחר מכן התקשרתי לנסות לבטל את העסקה אך נאמר לי שזה יעלה לי בדמי ביטול, למרות שזמן האספקה של המוצר כבר פקע!
לאחר מכן הפניתי לחברה מכתב עם הסבר המקרה שלא נענה.
כחודש לאחר הרכישה בתאריך ה-4.1.2007 לאחר שני טלפונים ו-2 מכתבים שהופנו לחברה שלא נענו הגיע החבילה לדואר.
כאמור, החבילה הגיע באיחור של כ-שבועיים לפחות, בנוסף יש לציין שהמוצר נרכש עקב זמן האספקה הנמוך שהוצע באתר ואף הוספתי כסף עבור זמן אספקה נמוך שלא התקיים (היה צורך בהוספת 20 ש"ח לתמיכה בעברית שכן באם לא הייתי מוסיף את התמיכה אזי זמן האספקה היה עולה ל-21 ימי עבודה)
|
תשלום על פונקציונליות שאינני צריך בכדי לאפשר זמן אספקה נמוך שאיננו התקיים! |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
e-buy שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|