פרטי התלונה

תלונות e-buy

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
חירארי לימור שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10-12-07 הזמנתי דרך האתר של e-buy נגן mp4 זמן ההספקה הרשום עד 7 ימים בתאריך 17-12-07 התקשרתי למוקד הזמנות ענה לי בחור בשם אבי שמסר כי לפי מס' ההזמנה הוא רואה שהנגן יצא והוא צריך לבדוק עם דואר ישראל מדוע עדין לא קיבלתי את הנגן ויחזור אלי למס' שמופיע בהזמנה.
היום ב- 23-12-07 התקשרתי שוב אחרי שלא קיבלתי טלפון חוזר מהחברה וענה אותו בחור בשם אבי שאמר כי "בדיוק רצה לחזור אלי..." ושהוא בדק עם הדואר והם אבדו את הנגן ובגלל שלא עשיתי ביטוח דואר החברה מסירה אחריות ולא יכולה לעשות כלום למרות שהנגן עלה 588 ש"ח והם מבחינתם קיבלו את הכסף.
ניסיתי לפנות לחברת האשראי ואמרו לי שבגלל שהתשלום נעשה בתשלום אחד לא ניתן לבטל אותו אני ממש לא יודעת מה לעשות זאת הפעם הראשונה שנתקלת בדבר כזה אשמח אם תוכלו לעזור או לסייע.
תודה מראש לימור חירארי.
לציין מס' הזמנה: 19832
פרטי הנגן: נגן- mp3/mp4 Clubin iTouch 4GB מסך מגע 2.8inch
מטען חשמלי:אין צורך -הטענה באמצעות המחשב
נרתיק:נרתיק מיוחד מרופד
עוגמת נפש סוג הנזק :

e-buy שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה