פרטי התלונה

תלונות e-buy

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות בדיווח על פרטי מוצר, מכירת מוצר פגום ושירות גרוע לאחר הקניה. נושא התלונה:
פרידמן יוני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מהאתר E-BUY נגן MP3 של "החברה" CLUBIN. לפני שביצעתי את הרכישה, התקשרתי אל החברה כדי לברר פרטים על המוצר. נאמר לי שהנגן הוא בפיתוח של חברה אמריקאית ידועה (הם אפילו הוסיפו הפניה לאתר שלהם) ובייצור של קוריאה, אני התלהבתי, מכיוון שחברות אמריקאיות רבות מייצרות בקוריאה שנחשבת לאחת המדינות הטובות בייצור. קניתי את המוצר, הוא הגיע. כשפתחתי את האריזה, גיליתי שהנגן, בכלל לא ארוז בניילון הרמטי ולא כלום, עם שריטות, נראה לא חדש...וגולת הכותרת, הוא תוצרת סין!!! כמו כן, על הנגן בכלל אין סימן מותג של אף חברה ובטח לא של CLUBIN כמו שנאמר באתר, כלומר CLUBIN זה לא מותג אלא המצאה של האתר כדי למשוך ולהטעות קונים!
לאחר בדיוק שבועיים, התקלקל הנגן, הדבר לא הפתיע אותי בכלל...
שלחתי אותו למעבדה של E-BUY, על מנת שייתקנו אותו. הנגן הגיע לרשות הדואר בתאריך 3.11.05 בדואר רשום, ומאז אני מתקשר כל יום שייקחו אותו מהדואר ויתקנו אותו. לאחר שבועיים, הם עדיין לא לקחו אותו מהדואר והדבר נמאס עליי, השירות הלא רציני לחלוטין, הזלזול, חוסר האמת בדיווח והמריחות!
לכן אני רוצה לקבל את כספי בחזרה. מפני שמאז שרכשתי את המוצר, בקושי ראיתי אותו, מפני שהוא כבר 3 שבועות בתהליך של שליחה ותיקונים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי לאלתר!!! פתרון נדרש :

e-buy שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה