פרטי התלונה

תלונות e-buy

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת מימוש אחריות ושירות לקוחות מזויע ! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
חברתי קנתה לי MP3 CLUBIN מדגם IRIVER לפני כחודש (רשום על שמה-סיגלית ששון). לצערי המוצר מקולקל -לא נטען עד הסוף,מבצע ריסטים ופריקת מצבר אחת לכמה הפעלות.
תחילה, שניסיתי מחשבונית החברה להתקשר אליהם כמובן שהמספר לא היה נכון.
בבירור ב 144, השגתי את המספר ויצרתי קשר

שירות הלקוחות:
מראש, נציג הלקוחות היה מאוד עויין (עונה בשם רועי פלדמן), כשביקשתי ממנו להחליף את המוצר אמר שאין דבר כזה ושעלי להביא את המוצר עד לירושלים ???
וכמו כן, שהשתמשתי לא נכון במכשיר . מהר מאוד הבנתי שאין עם מי לדבר בצד השני של הטלפון והפצרתי בו שיפנה אותי לגורם מטפל ובמידה ולא, האלץ להתלונן עליו במדור מסוג זה. מרגע זה הודיע לי רועי פלדמן שהוא לא מוכן לטפל בי, ואם אני יתלונן עליו הוא יתבע אותי על הוצאת דיבה, שיש להם סוללת עורכי דין, וכמובן שהם לא יטפלו בי, כמובן שניסיתי להסביר לו, ראשית שיפסיק לצעוק, ולאחר מכן שיש לי אחראיות בחוק. אך הוא התעלם והמשיך לצעוק ולקלל.
מצוקתי היא רבה, אני מרגיש את אוזלת היד וחוסר היכולת שלי כאזרח קטן לקבל מה שמגיע לי כחוק, אותי אישית זה מאוד הרתיע מלקנות באינטרנט .
חשוב לי אחד, להעביר את המסר לאנשים נוספים בפרט על חברת E-BUY שלא עומדת -לא מאחורי המוצר ולא מהתחיבויות שלה.
ושתיים, אודה לכם מקרב לב, אם תיצרו קשר עם החברה ותעזרו לי לעשות צדק
יום טוב,
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הMP3 המקלקל/ החזר כספי פתרון נדרש :

e-buy שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה