פרטי התלונה

תלונות מטבחי רגבה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים והתנהלות פוגענית נושא התלונה:
סיקולר עמנואל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף ב"ש כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מטבחי רגבה סניף באר שבע – מסורת של מחדלים.

שנת 2010, בית בדרך יתיר 93 מיתר.
אנו רוכשים מטבח ב"מטבחי רגבה" בסכום של מעל 70000 ש"ח.

שורת המחדלים הראשונה:
בעת הרכבת המטבח מתברר כי:
1. הייתה טעות במדידה של כ 2.5 ס"מ ולכן אין מנוס אלא להרכיב את החזית בצורה לא סימטרית.
2. ארון עליון (קלפה) לא נופק.
3. בעת הרכבת קולט האדים (נרכש גם הוא ב"רגבה") מתברר כי הנחיות המעצבת למיקום השקע היו שגויות. המתקינים מתקשרים לסניף באר שבע אשר שולח מיד חשמלאי להזזת השקע. הזזת השקע דורשת חציבה בקיר וזאת לאחר שארונות המטבח כבר מורכבים. החשמלאי אכן מתקין שקע חדש אך אינו מתקן את החציבה בקיר ואינו מסלק את פסולות החציבה אשר ממלאת את הארון החדש שזה עתה רק הורכב. תיקון החציבה בקיר וסילוק הפסולת נשארים בעייה שלנו.

שורת המחדלים השנייה- מספר ימים לאחר מכן

4. השיש במטבח והכיריים לגז נרכשים גם הם דרך "רגבה". לאחר התקנת השיש מתברר כי הפתח בשיש מיועד לכיריים קטנים (60 ס"מ) בשעה שנרכשו כיריים גדולים (90 ס"מ). יש לכן לבצע חיתוך נוסף ע"י דיסק. חיתוך זה מתבצע לאחר שארונות המטבח והשיש כבר מורכבים. אבק החיתוך ממלא את כל ארונות המטבח וכמובן גם את הבית כולו. האחריות על הניקוי מוטלת עלינו בשנית.


שורת מחדלים שלישית:
5. מתברר כי ברז המטבח היוקרתי, אשר נרכש גם הוא ב"רגבה" אינו מתאים לפתח בכיור אשר גם הוא נרכש ב"רגבה". בשיחה טלפונית מציעים לנו לבצע חיתוך בכיור. לאחר שאנחנו מביעים התנגדות לכך, הברז מוחלף ומורכב ברז אחר (לא מאותו מודל).
6. הארון העליון (קלפה) אשר לא נופק במקור, מגיע סוף סוף ומותקן. הדבר דורש קידוחים בקיר מעל השיש. סיפור פסולת הקידוח הממלאת את הארונות חוזר על עצמו בשלישית.


שורת מחדלים רביעית:
7. לאחר שהמטבח מורכב, אנו מגיעים למסקנה כי נחוצים לנו מדפים עבור ספרי בישול. אנחנו פונים לרגבה ומבקשים להזמין כוננית צרה עם 5 מדפים וברוחב של פחות מ 20 ס"מ. "מטבחי רגבה" מגישים הצעת מחיר של כ 5000 ש"ח. אנחנו מוותרים על התענוג, פונים לנגר פרטי אשר מבצע זאת לשביעות רצוננו במחיר של 600 ש"ח בלבד.
8. מספר חודשים לאחר מכן, הברז היוקרתי, שעלה קרוב ל 2000 ש"ח, דולף. גם שרברב מנוסה אינו מצליח לתקנו. אנחנו רוכשים ב"הום סנטר" ברז פשוט שעלותו 345 ש"ח. ברז זה מורכב וממלא את ייעודו לשביעות רצוננו במשך 6 השנים הבאות, עד למכירת הבית. יש לציין כי הברז המקורי הוחזר ל"רגבה" בצרוף מכתב תלונה. מנכ"ל השיווק של "רגבה" הגיע לביתנו, התנצל, הביא עימו את הברז המקורי אשר תוקן לדבריו. כמו כן הביא המחאה על סכום הקניה של הברז ב"הום סנטר". איננו יודעים אם הברז המקורי אכן תוקן שכן השארנו אותו באריזתו. לא מצאנו לנכון לשלם שוב לשרברב כדי שיחליף את הברזים.

?


שנת 2016 דירה במגדלי אביסרור בבאר שבע.

הדירה נרכשה ב 2014 כאשר הייתה בשלבי בניה ראשוניים. המטבח אשר סופק ע"י הקבלן היה תוצרת "מטבחי רגבה". פנינו לסניף באר שבע על מנת לבצע שידרוג. בעת הפגישה עם המעצבת ציינו בפניה את הנסיון הקודם והרע והדגשנו שאנחנו מקווים שההתנהלות הקודמת הייתה מקרית והפעם התהליך יהיה חלק. השדרוג כלל ארון עליון "קלפה" עם קולט אדים אינטגרלי וכן דלת למדיח כלים אינטגרלי מלא. הכל שולם במלואו בעת ההזמנה.

הרכבת החלק הבסיסי של המטבח נעשתה עוד לפני מסירת המפתח. לאחר קבלת הדירה, הוצבו מדיח הכלים וכיריים הגז במקומם. לאחר מכן תואמה הגעת מתקין של "רגבה" להשלמת ההתקנה. זו אכן בוצעה ב 19.5.2016. בעת ההתקנה התברר כי דלת המדיח (אשר הייתה עטופה באריזה) אינה בצבע המטבח. המתקין לקח עימו את הדלת והבטיח כי נקבל דלת חדשה.

לאחר כשלושה שבועות, משלא קיבלנו כל הודעה מ"רגבה" התקשרנו ונאמר לנו כי הדלת תגיע ב 21.6.2016. מוזר שלוקח מעל חודש לייצר לוח עץ עם פורמייקה. יש לצין כי במדיח אינטגרלי, דלת המדיח משמשת גם כמשקולת איזון וקשה להפעיל את המדיח ללא איזון זה.

ב 14.6.2016 התקבל טלפון מן המזכירה של סניף באר שבע (רבקה). הטלפון לא התייחס כלל לדלת המדיח. הגב' רבקה, בהוראת מנהל הסניף, טענה כי לא שילמנו עבור קולט האדים. הדבר נשמע תמוה שכן הכל שולם מראש ב 2014 והקבלה הייתה ברשותנו. כאשר הדבר נאמר לה ענתה בתקיפות כי קיים חוב וכי הסניף "עשה לנו טובה" וניפק את הקולט גם ללא התשלום כדי לא לעכב אותנו. במהלך השיחה נשאלה על דלת המדיח אך לא נתנה תשובה. למחרת, בעת פגישה אישית עם מנהל הסניף, ניסה הוא, תוך הצגת נתונים לא ברורים במחשב, להוכיח כי לא שילמנו עבור הקולט. רק לאחר הצגת הקבלה חזר בו מדרישת התשלום ההזוייה והמעליבה וניסה לרכך את האווירה ע"י הצעת כוס מים קרים. (שיטת מצליח לא עבדה הפעם).

דלת המדיח הייתה אמורה, כפי שצוין קודם, להגיע ב 21.6.2016. לאחר שעד שעות אחה"צ של ה 21.6.2016 לא התקבלה כל הודעה מ"רגבה" התקשרנו לסניף. נאמר לנו שאכן הדלת הגיעה ומועד ההתקנה יהיה כעבור שבוע. לאחר דין ודברים בטונים תקיפים, נאותו כבודם לשלוח מתקין למחרת.

למחרת אכן הגיע מתקין, אך לא הביא את הדלת. היה צורך שוב לפנות לסניף ולהביא את הדלת במשלוח מיוחד. בסופו של דבר הדלת הותקנה ב 22.6.2016.

סוף סוף המטבח מתפקד.

אין לנו טענות כלפי המוצר עצמו. ארונות המטבח הם ברמה גבוהה. יש לנו טענות רבות להתנהלות הסדרתית המבישה של סניף באר שבע.

אגב, לפני כשבוע נכתבה תלונה באתר האיטרנט של "רגבה". עד היום, איש לא טרח להגיב.


מרים ועמנואל סיקולר
שד' רגר 59/29 באר שבע




בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי הולם לימי עבודה ועוגמת נפש פתרון נדרש :

מטבחי רגבה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה