פרטי התלונה

תלונות מטבחי רגבה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוויית שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ה' באייר כתובת:
כיכר המדינה, תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי לשתף אתכם בחווית שירות גרוע ומזלזל שחוויתי לאחרונה עם מטבחי רגבה:

רכשתי, זו הפעם השנייה בתוך 15 שנים מטבח בעלות של למעלה מ 60,000 ש"ח במטבחי רגבה.

מיותר לציין כי חזרתי לקנייה שנייה אצלם מאחר והייתי מרוצה מאד מהמוצר ומהשירות שקיבלתי בקנייה הראשונה.

בקנייה השנייה, הייתי שבעת רצון מהארונות שרכשתי אולם בעניין השירות והמוצרים הנלווים שרכשתי, דעתי השתנתה מקצה לקצה.

להלן עיקרי התקלות שנתקלתי בהם בזמן ההתקשרות איתם:

• מכירת מוצר שאינו תואם למטבח (מנורה). בסופו של יום, הותקנה המנורה המקורית שהוזמנה עם חוט שעובר בתוך הארון (מבחינה אסטית לא תואם את בקשתנו בעת ההזמנה).
• אספקה נפרדת של ארונות המטבח והמוצרים הנלווים שנרכשו, דבר שדרש מאיתנו לאסוף את המוצרים בתפזורת ובלחץ של זמנים.
• הכיור שהוזמן על ידינו, לא נשלח על ידי המפיץ. במקומו נבחר כיור אחר (הצריך חזרה לחנות).
• דיבור בחוצפה של נציגת שירות הלקוחות שאמרה "אני לא עובדת אצל הלקוחות, הם מתאימים את הזמנים שלהם אלינו".
• אי לקיחת אחריות על טעויות הן של המעצבת והן של מנהל החנות על התקלות שנגרמו על ידי החברה ובאחריותם!!!. מנהל חנות שאומר "זה קורה, את רוצה להמשיך לדבר על העבר ולבזבז את זמן, או שאת רוצה לפתור את הבעיה?".

האם אתם סבורים שכך יש להתייחס ללקוחות החברה אשר שילמו למעלה מ 60,000 עבור מטבח?.

שלחתי מכתב תלונה לחברה אשר שלחה אליי בחזרה מכתב תגובה שהקשר בינו לבין הטענות שהעלתי במכתבי קלוש ביותר ושרב הטיעונים בו שיקריים ואינם ענייניים. רגבה כתבו מכתב שבו גלגלו בחזרה את האשמה אליי, הלקוחה, במקום לקחת אחריות ולבדוק את הדברים לעומק ולברר את הסיבה לכך שקרו.

האם זה נחשב בעינכם כשירות טוב ללקוח?.

מלקוחה מרוצה שביצעה רכישה חוזרת מהחברה ושהמליצה לחברים לרכוש מהם מטבחים הפכתי ללקוחה מאוכזבת לא רק מהשתלשלות הדברים אלא גם מתגובתה הרשמית של החברה אשר אינה לוקחת אחריות וכך גם כנראה העומדים בראשה (המנכ"ל מכותב על המכתב שקיבלתי מהם).

אם כך הם מגיבים אין פלא שגם בדרגים הזוטרים יותר הדברים אינם עובדים והלקוח הקטן נפגע.
כספי פתרון נדרש :

מטבחי רגבה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה