פרטי התלונה

תלונות מטבחי רגבה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארונות מטבח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שדרות ההסתדרות כתובת:
צ'קפוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

רכשתי מטבח תוצרת חברת רגבה במסגרת רכישת דירה אצל קבלן בניין בקריית מוצקין. יכולתי לבחור בחברת מטבחים אחרת אך מיד היה ברור לי שאבחר לרכוש את ארונות המטבח בחב' רגבה הודות לשמה המקצועי הטוב של החברה, לעבודתה המדויקת ולתודעת השירות הגבוהה שלה. מאותה סיבה גם בני רכש את המטבח שבדירתו רק לפני כשנה בחברה זו והמליץ לי בחום על בחירתי זו.
לפני כשבועיים התקין בשעה טובה מתקין מוסמך של חב' רגבה את ארונות המטבח שהזמנתי. מיד הבחנתי שארונית מדגם "קלפה" שהייתה אמורה להיתלות מקצה אחד של המטבח ועד לקיר המקביל,אינה ארוכה דיה, דבר שיצר את ריחוקה בחמישה ס"מ מהקיר. כשהעליתי טענותי ואי שביעות רצוני בפני מתכננת המטבח של החברה, נאמר לי שגורם מוסמך מטעמה יגיע לראות העניין מקרוב. אכן כך היה, והגיע אדם נחמד מאד בשם ישראל שהציע פתרון של החלפת הזכוכית הקדמית במימון החברה בשעה שהארונית עצמה עדיין תישאר קטנה מהזכוכית. לחלופין,הוצע לי להשתתף בעלות של החלפת הקלאפה כולה בעלות "סמלית" של 1000 ש"ח. מיותר לציין שסכום שכזה כלל אינו סמלי ובמיוחד עבור אישה כמוני הנמצאת בהליך כניסה לדירה חדשה, המחייב הוצאות רבות וגבוהות שאינן מאפשרות לי חריגה כספית נוספת.
לא ברור לי מדוע עלי לשאת בהוצאה שכזו בעוד שנערכה בדירתי מדידה מוקדמת ע"י מודד מוסמך של החברה ולא הועלתה בפני בשום זמן האפשרות להיווצרות של ארונית מורחקת מהקיר, דבר שנראה מאד לא טוב ולא מכבד חברה מדויקת כמו רגבה.אם היה מועלה העניין קודםלכן, יתכן והייתי בוחרת באפשרות אחרת.
אני שבה ומציינת שהגעתי לחברת רגבה עקב המלצה חמה ואשמח להמליץ על החברה גם בעתיד, אך הנני מצפה שחברה שכזו, ששלמתי לה את מיטב כספי, תדע לתת שירות איכותי ומקצועי, במיוחד כשמדובר בתקלה שאינה תלויה בלקוח.
הנני מצפה שיחליפו לי הארונית המדוברת ללא כל עלות.
בברכה

שולמית קלדרון

מטבחי רגבה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה