פרטי התלונה

תלונות מטבחי רגבה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזקים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הרצליה פיתוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בקיץ 2012 רכשנו מחברת רגבה מטבח ומוצרים חשמליים נלווים ביניהם כיריים גאז של חברת פוסטר. את הכיריים ראינו באולם התצוגה של רגבה ורכשנו ביחד עם כל המטבח.
שילמנו את מלוא התמורה לחברת רגבה, במועד הנדרש.
מייד לאחר הרכבת הכיריים התגלו בהם ליקויים חמורים כולל דליפת גז ולאחר מספר חודשים שתי להבות הפסיקו לעבוד. נאלצנו ליטול ימי חופשה מהעבודה כדי להמתין לטכנאי שרות והם לא הועילו למרות שהיו אצלנו לפחות 3 פעמים .
דרשנו החלפת הכיריים.
לאחר ששלחנו מספר מכתבי התראה לסניף הרצליה פיתוח של רגבה- הופננו אל חברת פוסטר כדי שנבחר כיריים חלופיות.
חודשיים לאחר שבחרנו את הכיריים והודענו על כך לחברת רגבה ולאחר פניות חוזרות ונשנות אל סניף הרצליה פיתוח- כולל שיחות בלתי פוסקות עם מנהלת הסניף- תאמו עימנו מועד הרכבה והתקנה של כיריים חדשות-חלופיות ליום 21/7/13. שוב לקחנו יום חופש.
הגיע טכנאי כדי להסביר לנו כיצד להפעיל את הכיריים החדשות והופתע לראות שכיריים אין. הטכנאי הגיע כדי להסביר אבל רגבה לא דאגה שהכיריים יגיעו.
מייד יצרנו קשר עם חברת רגבה כמובן שהמזכירה אינה יודעת במה מדובר, מנהלת הסניף לא נמצאת וקיבלנו את התשובה השגרתית- "הם יחזרו אלינו לאחר שיבררו מה קרה".
כבר חלפה שנה מאז רכשנו את הכיריים אצל רגבה ואנחנו לא יכולים להנות מהרכישה, נאלצים להתווכח, לבזבז ימי עבודה , זמן וכסף ונגרם לנו עוול אמיתי.
פנינו לרגבה כדי לרכוש מטבח ומוצרי חשמל מתוך מחשבה שזו חברה רצינית ולא שערנו עד כמה נתאכזב.
כרגע אין כיריים חלופיות. הכיריים שקיבלנו אינן תקינות- שתי להבות אינן עובדות ואנחנו ממש נואשים.
האם עלינו לפנות אל בית המשפט בעניין כה פעוט? לבזבז עוד זמן ועוד כסף? להגביר עוד את עוגמת הנפש?
כבר נואשנו מחברת רגבה, מהשרות הרשלני והגרוע, מכך ששתי להבות בכיריים כבר אינן עובדות חודשים ארוכים, ממשלוח מכתבי התראה שאינם עוזרים ובטרם נפנה אל בית המשפט אנחנו כותבים לאתר שלכם בתקווה שנקבל פתרון .
תודה רבה

מירה וצביקה שטרקמן
כספי סוג הנזק :
התקנת כיריים חדשות חלופיות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

מטבחי רגבה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה