פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/11/13 רכשתי מדוכן souvenier בקניון סיטי אשדוד טבעת כסף, לאחר פחות מ24 שעות נפלו לי אבני החן מהטבעת. לאחר כיומיים הגעתי לדוכן לצורך החלפה ונאמר שישלחו את הטבעת ושאקבל בעוד כחודש טבעת חדשה.
לפני כיומיים יצרה עמי קשר גלינה מגראס ונאמר לי שהטבעת מוכנה ואגיע לקחת אותה מלב אשדוד(לא במקום שרכשתי). הסברתי לגלינה שאין באפשרותי להגיע לשם כי אינני מתגוררת בעיר וזה יצריך ממני נסיעה נוספת בתוך העיר. ביקשתי מגלינה שתשלח לי את הטבעת לדוכן שממנו רכשתי, גלינה טענה כי גראס סגרו את הדוכן וזה לא אפשרי. הסברתי לה שרכשתי את הטבעת מsouvenir ולא גראס (הדוכן שהחליף את גראס). גלינה אמרה שתבדוק זאת ותחזור אליי. גלינה חזרה ןהסבירה כי בבדיקה מול ההנהלה זה לא אפשרי. הסברתי לגלינה כי מבחינתי זה לא מקובל ומאיפה שרכשתי את הטבעת לשם זה יגיע. הגעתי לדוכן שממנו רכשתי והוסבר לי שזוהי החלטה של ההנהלה בגראס. בשיחה נוספת בדוכן מול גלינה מלב אשדוד, שוב נאמר לי שזה לא אפשרי ללא שום סיבה מוצדקת. גלינה חזרה שוב ושוב שגראס נסגרו ואני שוב הסברתי שלא רכשתי בגראס אלא בsouvenir. גלינה סיימה את השיחה בכך שאמרה שמנתקת את השיחה ואין מה לעשות.
אני רכשתי את הטבעת מהדוכן של souvenir ולשם אני אקבל. הדוכן איננו נסגר ואין סיבה שאגיע למקום אחר שממנו לא רכשתי. אני קיבלתי מוצר פגום ולא אמורה גם להיענש על כך. שילמתי הרבה כסף על המוצר שאפילו לא נהניתי ממנו ולא נראה לי הגיוני שאקבל שירות כזה גרוע.
אני מחכה לתשובה הולמת בנושא בהקדם!! מה שבטוח אני לא ארכוש ממכם שוב מוצר נוסף.

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס שם ותפקיד:
אבישג שלום
שלום רב,

ככפי שרשמת במכתבך, התכשיט נרכש ברשת אחרת ולא ברשת ג.ר.א.ס, ועל כן יש לפנות אליהם.

לצערנו, לא נוכל לסייע במקרה זה.

לידיעתך, ניתן לפנות לרשת souvenir בטלפון 073-32660260

תגובה:
לקבלת השירות הנדרש יש לפנות לרשת , souvenir בטלפון
073-32660260
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה