פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי מלא והטעייה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון - קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.6.14 רכשתי לאישתי שרשרת מחברת ג.ר.א.ס סניף קריון. לאחר חצי שעה חזרתי לחנות זו בבקשה לבטל את העסקה מאחר ואשתי לא אהבה את המתנה. להפתעתי נתקלתי בהתנגדות מצד מנהלת החנות להחזיר את הסכום המלא, 1298 ש"ח, ונאמר לי כי יהיה עלי לספוג 7% מהסכום, כלומר סכום ההחזר יופחת ב- 90.86 ש"ח. לאחר שאישתי דיברה עם מנהלת החנות במכשיר סלולארי (בעוד שהשיחה מוקלטת ) ואיומים כי הנושא יגיע לשידור חוקר נאמר לי כי הסכום יוחזר אך ייתכן כי חברת האשראי ינקו מהסכום את ה- 7% בעצמם.
לאחר שהוצא הזיכוי נאמר לי כי ייתכן שההחזר יבוצע רק בחודש הבא כי לוקח כ-14 ימי עסקים עד שהנהלת חשבונות יבצעו את ההחזר. לא מתקבל על הדעת שהחיוב יבוצע החודש ואילו ההחזר רק בחודש הבא.
בנוסף אציין את ההתנהלות הכושלת וחוסר המקצועיות בעליל של מנהלת החנות במסירת מידע שגוי, מספר הקראט של השרשרת. נאמר לי בזמן הרכישה כי הזהב הוא באיכות של 14 קראט. לאחר הרכישה, בחשבונית ראיתי כי מספר הקראט עבור פריט זה הוא 9 בלבד. כששאלתי את המנהלת היא אמרה בתמימות : "אה, חשבתי שזה 14 קראט....". מעוניין לקבל זיכוי החודש עבור הסכום המלא.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא בחודש זה פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס שם ותפקיד:
שלום רב,

רשת ג.ר.א.ס פועלת על פי החוק שחוקק בישראל.
ע"פ קביעת המחוקק וגראס פועלת כחוק על פיו נקבעו כללי החזר כספי.
עמלה נגבית על פי חוק 5 או 100 ₪, הנמוך מבין השניים והיא משמשת ככיסוי חלקי של הוצאות בית עסק עבור המכירה המבוטלת.
באם העסקה שולמה בכרטיס אשראי , עמלת חברת האשראי מקוזזת מהקניה אף היא.

מרגע הגעת טופס בקשה להחזר כספי מהסניף למרכז הרשת הטיפול מסתיים תוך 48 שעות



תגובה:
שלום רב,

רשת ג.ר.א.ס פועלת על פי החוק שחוקק בישראל.
ע"פ קביעת המחוקק וגראס פועלת כחוק על פיו נקבעו כללי החזר כספי.
עמלה נגבית על פי חוק 5 או 100 ₪, הנמוך מבין השניים והיא משמשת ככיסוי חלקי של הוצאות בית עסק עבור המכירה המבוטלת.
באם העסקה שולמה בכרטיס אשראי , עמלת חברת האשראי מקוזזת מהקניה אף היא.

מרגע הגעת טופס בקשה להחזר כספי מהסניף למרכז הרשת הטיפול מסתיים תוך 48 שעות

באשר לטענתך בנוגע לשירות , הנושא הועבר לבדיקה מול החנות, ואנו נשיבך - במייל חוזר הפרטי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה