פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיט פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
נמכר לי תכשיט פגום במחיק 820 שקל ...שרשרת 9 קאראט שהשחירה אחר 8 חודשים ... כבר פעם שלישית מנהלת החנות ויקי בקניון איילון שולחת את השרשרת לטיפול ובכל פעם היא חוזרת ללא שינוי ברק והצבע נעלמו וגם כדוריות שמהם עוצבה השרשרת השתחררו ..ותוקנו .כבר חודשיים השרשרת בתיקון אינה ברשותי.. מנהלת שירות לקוחות יפית לא מוכנה לזכות אותי ...ואני מבקשת רק תמורה עבור כספי .והשרשרת עדיין באחראיות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה