פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיט פגום נמצא בתיקון יותר מחודשיים...כבר פעם שלישית. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
זו הפעם השניה שאני פונה בהקשר לאותה תלונה...הסיפור עם התכשיט החל בתאריך 21/01/2016...אחרי חצי שנה שרשרת מזהב 9 קאראט שנתה את צבעה וחרוזים שהשרשרת עוצבה מהם השתחררו..כבר חודשיים השרשרת בתיקון בפעם שלישית .שוויה 820 שקל ...והם מתנהרים מאחריות..
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה