פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוח!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הרצליה-שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתתחילת חודש אוגוסט נכנסנו בעלי ואני לחנות התכשיטים גראס בקניום שבעת הכוכבים בהרצליה, ראיתי טבעת שמאד אהבתי מזהב אבן חן גרין אמטיסט ויהלומים ( יש לציין לדברי המוכרת) ...מחירה המלא של הטבעת 3969 ש"ח ! מדדתי את הטבעת והייתה מאד גדולה...מיהרה המוכרת לומר שאין בעיה ויכינו לי את הטבעת במיוחד בשבילי לפי מידה, מיד הסתייגתי ואמרתי שזה אף פעם לא יוצא אותו הדבר ושוב לחצה ואמרה יהיה מושלם אם לא לא תקחי ! בעלי מיהר לברר ושאל שוב באם לא יגיע כמו שאשתי רוצה נקבל זיכוי לקחת משהו אחר כי את זה אנו לא רוצים או שנקבל את כספנו ...שוב אמרה הגב' "אין לכם מה לדאוג יצא מושלם אם לא לא תקחו את הטבעת ולא תשלמו " שילמנו בכ.א - הטבעת הגיעה לאחר חודש ימים ( ההסבר לכך היה שעברה בקרת איכות ) כמובן כצפוי לא במידה הנכונה עדין גדולה אבן החן בצבע הרבה יותר בהיר ( מה שאומר שאיכותה נמוכה יותר ) ה"יהלומים" שקועים בזהב ולא נראים כמעט אמרתי שאני מבקשת לבטל את העסקה - מיד אמרה המוכרת לא צריך לבטל נעשה לך מחדש כמו שאת רוצה ! הסברתי שתשלום אחד כבר ירד ואני לא מוכנה להמתין עוד חודש ולא מעוניינת ומבקשת שתעמוד במילתה ותבטל את העסקה...
כמובן שטוענת שלא אמרה דבר כזה והיא יכולה רק לזכות אותנו ! בנוסף כששאלתי היכן התעודות של היהלומים שכמסופר עברו בקרות איכות אמרה שאין תעודות אבל אם אני רוצה תזמין לי (???!!!)
לאחר ויכוח ארוך ומתיש הסכימה המוכרת לשלוח את הטבעת למפעל + תלונותיי הרבות ובקשה לביטול עסקה - לאחר שבוע מתקשרת אליי ומוסרת שאין אישור לבטל אלא רק לזכות !
ביקשתי לדבר עם האחראית מטעם ש"ל של החברה קיבלתי טל' של עלמה בשם אושרית- שוחחתי עמה מס' פעמים הבטיחה תש אך לא כך היה ולאחר 3 שבועות מפנייתי הראשונה אליה אני הייתי צריכה להתקשר שוב ושלאול מה קורה ולקבל שוב תשובה שלילית כי "זו הזמנה מיוחדת"ובנוסף לגלות שהגב' מהחנות מעולם לא באמת שלחה את הטבעת לשום מקום ( כן כן שוב שיקרה בלי להתבייש ) הטבעת בחנות - אושרית אמרה שכנראה זו שוב אי הבנה ותשלח אליה מייל לידעה אותה שהטבעת בחנות ( מצחיק מאד ...או שלא ! )
ברור שזו הזמנה מיוחדת שהגיעה לא כמו שצריך - מתסכל , מעליב ופשוט לא יאומן שאני בכלל צריכה לריב על זה - הבטיחו לי בפה מלא שאקבל את כספי- העיקר שארכוש ואחר כך אני שבויה של הרשת ומכריחים אותי לקחת דברים אחרים - וזה המון כסף !!!!
אני רוצה שיבטלו את העסקה ויחזירו את כספי אני משלמת כבר חודשיים על טבעת שלא אצלי בכלל !!!
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ופיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן ! פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה