פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כוזב בתלונה בדבר מוצר פגום נושא התלונה:
קפלן איילת שם/כינוי:
‏יום שישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף שבעת הכוכבים קניון הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחותי רכשה בעבורי מתנת יום הולדת שני זוגות עגילים. לאחר שענדתי אותם פעם ראשונה הסבו את תשומת ליבי שנפלה האבן מאחד העגילים שענדתי. שלחתי מייל לאתר החברה ונענתי שעלי לשלוח את המוצר אל המפעל בדואר רשום. פיתרון זה נראה לי מסורבל משהו והרי לא מדובר במוצר שנקנה בשוק אלא בדוכן מסודר של הרשת אשר נמצא בעיר מגורי הרצליה. נגשתי עקב כך לסניף שבעת הכוכבים כאשר עמדו לפני מספר אופציות לבחור סט עגילים פשוט יותר או יקר יותר ולהוסיף(?) 20 ש"ח כאשר גיליתי שעלי להוסיף עוד כסף על אף שזה סכום לא גבוה נמלאתי זעם וסרבתי לכך. ביקשתי מהמוכרת שתשלח את העגיל הפגום לתיקון והיא אמרה לי שזה תהליך שלוקח 3 שבועות. וכי לא היה פשוט יותר להרים טלפון לאחד מני הסניפים הרבים ולמצוא לי עגיל חלופי ובכך לקצר את התהליך?
מתנת יום הולדת שקיבלתי בסך הכל שבוע קודם ולבשתי פעם אחת נלקחה ממני ושוב אני חוזרת זו מתנה שקיבלתי מאחותי , הפכה לאכזבה אחת גדולה.
לדאוג לשלוח לי את זוג העגילים הביתה מבלי שאגש שוב לסניף או להזמין אותי לסור לאחד הסניפים על מנת לקבל זוג חלופי שיהיה לשביעות רצוני ללא עלות נוספת פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה