פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה כתובת:
קניון שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/12 הלכתי לדוכן "גראס" אשר בקניון הנ"ל, הייתה שרשרת שהוצמד עליה תג מחיר של 119 ש"ח, סכום אשר הקצבתי לקניית מתנה לחברה. כשהמוכרת העבירה את המוצר בקופה, הוא הראה לה 139ש"ח. היא התקשרה למנהלת אשר נמצאת בחנות בקניון וזו אמרה שאין מה לעשות, וזה המחיר הקובע.
המוכרת מהדוכן ניסתה לשנות את דעתה אך המנהלת התעקשה.
המוכרת(שיש ציין כי הייתה חביבה)רצתה להראות משהו בסכום שאותו רציתי להוציא, אך אני כבר הרגשתי מוטעית ומרומה וסירבתי וקניתי מתנה בחנות התכשיטים המתחרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה