פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית שירות חמורה ברשת גראס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון ק. ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש מאי 2007 רכשתי בחנות הרשת בקריון ק. ביאליק, טבעות נישואין לי ולבעלי.
במהלך חודש אוקטובר החלו להתגלות בטבעת פגיעות בציפוי הזהב , ועל כן פניתי לסניף, שהעביר את הטבעת לתיקון.
לאחר כחודש התקבלה תשובה שלא ניתן לתקן את הטבעת משום שנעשה בה שימוש בלתי ראוי , לטענת המעבדה.
ראוי לציין כי אינני עובדת בעבודות ביניין, אלא בעבודה משרדית פשוטה , ועל כן הטענה כי נעשה בטבעת שימוש בלתי הולם – אינה נכונה כלל !
בחנות הפנו אותי לשירות לקוחות . שוחחתי עם אושרית גל, שהזדהתה כמנהלת שירות לקוחות, ולאחר שהבהרתי לה את חומרת הנושא, התחייבה כי תשלח את הטבעת לתיקון, ובמעבדה ינסו לעשות כל שביכולתם על מנת לתקן את הטבעת, ותעדכן אותי בטיפול.
לאחר שלושה שבועות בהם לא קיבלתי שום תגובה ממוקד השירות, פניתי שוב לאושרית, שמסרה לי כי הטבעת נשלחה אלי בדואר רשום, ללא תיקון !
לדברי אושרית לא ניתן לתקן את הטבעת, אך אם אוסיף 200 ₪ - יוכלו לתקנה.
אף אחד לא טרח לעדכן אותי כי דואר רשום אמור להגיע אלי וכרגע מסתובבת הטבעת שלי בין סניף הדואר למוקד השירות.
ברצוני להדגיש בפנייך כי מדובר בטבעת נישואין ! הטבעת איתה קידש אותי בעלי בערב חתונתנו, והיא בעלת ערך סנטימנטלי גבוה!
טבעת זו היתה אמורה להחזיק עשרות שנים, ואילו מיום נישואיי עברו 7 חודשים בלבד, וכבר מתגלים פגעים בטבעת.
מעבר לכך – מדוע חברת גראס, שאמורה לתת שירות ללקוחותיה על המוצרים אשר נקנו מחנויות הרשת מתנערת מלקיחת אחריות , ומתקטננת על 200 ₪ תמורת התיקון?
מדוע לא ראתה "מנהלת שירות הלקוחות " לנכון ליצור קשר עם הלקוח לפני הוצאת הדואר הרשום על מנת לעדכן בנושא?


עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הטבעת ללא תוספת תשלום בהקדם האפשרי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה