פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השרשרת שחזרה מתיקון נושא התלונה:
רדון כרמלה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון אורות אור עקיבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לחברת ג.ר.א.סלחברת ג.ר.ס
לפני כחודש הזדמן לי להיות בקניון אור עקיבאלהכנסת שעוני שקניתי מכם לתיקון. בשעון זה יש בעייה רצינית שלא נתתי את הדעת כשקניתי אותו אצלכם. המפתח שבו מכוונים את השעון בפנים וקשה להוציאו.ותמיד שאני צריכה להחליף את שעון הקיץ הוא נשבר לי בעבר שילמתי 40 שקל השעון נשלח אליכם זו הפעם השניהלתיקון.
בהזדמנות זו אמרתי למנהלת חנות ג.ר.א.ס שהשרשרת שקיבלתי ממנה חזרה עם האבנים בצבע תכלת השחירה לי מאוד ואני לא יודעת אם בכלל טבעות הזהב שהיו לי בשרשרת הקודמת לא הוחלפו לכסף בתיקון.כי הן לא זהובות כצבע הזהב אלא נראות כסופות
(באמת אני מתביישת לומר לחברותי שזו שרשרת של ג.ר.א.ס כל כך השתנתה בצבע כאילו שקניתי אותה בשוק) לאחר ששוחחתי עם מנהלת החנות,היא אמרה לי שזה מהבושם שאני מתיזה והיא יכולה לשלוח לניקוי וזה יעלה לי כסף.אני ממש כעסתי אני יכולה להראות לה את כל השרשראות מכסף שיש לי שהן יפות ונקיות וכסופות אני לא מקבלת את התשובה אני לא קניתי את השרשרת הזו בשוק ואני לא צריכה כל פעם לנקות בשכר.ומעניין שרקה שרשרת זו השחירה לי מאוד.
לאני בעקבות כל סיפור השרשרת והשעון לא חדשתי את כרטיס החבר וחבל בעבר רכשתי מכם כל שנה מוצר ליום הולדתי וכן תכשיטים לחברותי הגננות שפרשו מהעבודה ואם לא אקבל את השרות שמגיע לי אאלץ לקנות תכשיטים ברשת אחרת
מצפה לתגובה מהירה
רדון כרמלה פל 0526944306

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שירו שם ותפקיד:
שלום רב,
א.כל התכשיטים הנמכרים ברשת ג.ר.א.ס מיוצרים בתהליכי יצור מסודרים וקבועים.
התכשיטים נמכרים ברשת רק לאחר בדיקת התאמת מפרט היצור, בקרת איכות קפדנית ומכירת תכשיט חדש ותקין בכל אחד מסניפי הרשת.
כמדיניות, רשת ג.ר.א.ס על פי אמנת השרות מקבלת על עצמה התחייבות וטיפול לכל תכשיטיה לאורך כל חיי המוצר ותעשה כל מאמץ להחזיר כל תכשיט למצבו כמקורי (גם אחרי 10 שנים ויותר).
עלות השרות הסמלית מוחזרת ללקוחות בשובר זיכוי "שרות מכל הלב".

ב. שעון הכסף נרכש בשנת 2004 ובמשך כל 4 השנים השעון טופל בשרות מערכת ג.ר.א.ס פעם אחת בעלות של 17 ש"ח שהוחזרו בשובר זיכוי "שרות מכל הלב".

ג. תכשיטי כסף נוטים להשחרה וכל גוף מגיב בצורה שונה בעת ענידת התכשיט.
ניתן לרכוש בסניפי הרשת כמו גם בכל רשתות השיווק , מטלית ניקוי הספוגה בחומר המחדש את ברק התכשיט או לחילופין לשלוח את התכשיט לניקוי הברקה וחידוש במרכז השירות של הרשת.
אנו גובים בעבור שירות זה , סכום סמלי של 19 ₪, הסכום מוחזר כזיכוי בשובר "שרות מכל הלב".
הלקוחה מוזמנת לקבל את השירות הנדרש ולנקות את השרשרת בתנאים המקובלים ברשת.

ד. שרות הלקוחות של רשת ג.ר.א.ס פועל באמצעות אתר הבית באינטרנט www.gras.co.il

בברכה
שרית דמבו
מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס



תגובה:
נשמח לתת ללקוחה את השירות המתאים והנדרש על פי התנאים המקובלים ברשת.
כאמור, עלות הניקוי 19 ש"ח אשר מוחזרים ללקוחה בשובר זיכוי "שרות מכל הלב".
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה