פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית טבעת ואי המצאותה אצל הלקוחה עקב פגם חוזר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04.03.09 בעלי רכש עבורי טבעת מתנה לכבוד יום הולדתי שחל ב-05.03.09
בתאריך 05.03.09 אחה"צ הטבעת הוחזרה לחנות עקב כך שהאבן המשובצת בה התפרקה. הטבעת נשלחה לשיבוץ מחדש והוחזרה אלי רק בתאריך 17.03 אבל לא עבר שבוע ושוב האבן נפלה. דיברתי עם שרות הלקוחות ואמרתי שלא יכול להיות שטבעת שניתנת כמתנה לא יכולה להיות אצלי והדבר גורם לי ולבעלי עלבון. החזרתי את הטבעת לחנות וביקשתי ביטול עיסקה. נאמר לי שלא ניתן לבטל אך הם יזמינו לי טבעת חדשה ושוב אצטרך לחכות עד 3 שבועות.
הכיצד ייתכן שנקנתה לי בטבעת בתאריך 04.03.09 ועד היום 02.04.09 היא לא ברשותי. גראס נהנים מהכסף שלי ואני ללא סחורה.
אני דורשת פיצוי הולם, שלטענתם לא מגיע לי או ביטול עיסקה.
נא עזרתכם
עלבון סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
שרות לקוחות רשת ג.ר.א.ס פועל באמצעות אתר הבית של רשת ג.ר.א.ס www.gras.co.il ומשיב לכל פניית לקוח בזמן קצר ביותר.
השרות ראוי, בזמן , בהתאם למדיניות רשת ג.ר.אס ובכפוף לחוק.
תגובה:
סיום התהליך יתבצע מול הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה