פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעבת בצע נושא התלונה:
כחלון כוכבית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.2 מלאו לי 30 בעלי קנה לי ברשת גראס שרשרת ועשה בעלות של 100 שקלים כרטיס מועדון.
מכיוון שאני אלרגית לכסף והזהב שם ברובו של גולדפילד , ביקשתי את כספי בחזרה
הם התעקשו לתת לי זיכו (אלרגית לכסף.....)הבהרתי להם שתוך 14 ימי עסקים הם מחוייבים לתת לי את כספי בחזרה (יום אחרי העיסקה) בסופו של דבר אחרי פעמיים שהגעתי למקום הכסף הוחזר .
בקשתי לבטל את כרטיס המועדון , כי מן הסתם הוא לא יהיה בשימוש כי אני אלרגית לתכשיטים שלהם , הם לא הסכימו בשום אופן מכיוון שטענו בחנות שזה לא מוצר , לכן יצרתי קשר עם שרות הלקוחות וגם הם טענו שהם לא מתכוונים להחזיר לי את כספי .
שלחתי מכתב למשרד להגנת הצרכן ועד היום הם לא חזרו אלי .....
בכל אופן חוצפה ממדרגה ראשונה , וחוסר שיקול דעת והתחשבות
כספי סוג הנזק :
להחזיר את כספי ולבטל את כרטיס המועדון פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
שרות לקוחות רשת ג.ר.א.ס פועל באמצעות אתר הבית של רשת ג.ר.א.ס www.gras.co.il ומשיב לכל פניית לקוח בזמן קצר ביותר. השרות ראוי, בזמן , בהתאם למדיניות רשת ג.ר.אס ובכפוף לחוק.
תגובה:
תשובתנו נשלחה ללקוחה במייל מיד עם פנייתה אלינו.
התשובה היתה מהירה ומנומקת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה