|
|
|
|
|
|
תעבת בצע |
נושא התלונה: |
כחלון כוכבית |
שם/כינוי: |
יום ראשון 15 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.2 מלאו לי 30 בעלי קנה לי ברשת גראס שרשרת ועשה בעלות של 100 שקלים כרטיס מועדון.
מכיוון שאני אלרגית לכסף והזהב שם ברובו של גולדפילד , ביקשתי את כספי בחזרה
הם התעקשו לתת לי זיכו (אלרגית לכסף.....)הבהרתי להם שתוך 14 ימי עסקים הם מחוייבים לתת לי את כספי בחזרה (יום אחרי העיסקה) בסופו של דבר אחרי פעמיים שהגעתי למקום הכסף הוחזר .
בקשתי לבטל את כרטיס המועדון , כי מן הסתם הוא לא יהיה בשימוש כי אני אלרגית לתכשיטים שלהם , הם לא הסכימו בשום אופן מכיוון שטענו בחנות שזה לא מוצר , לכן יצרתי קשר עם שרות הלקוחות וגם הם טענו שהם לא מתכוונים להחזיר לי את כספי .
שלחתי מכתב למשרד להגנת הצרכן ועד היום הם לא חזרו אלי .....
בכל אופן חוצפה ממדרגה ראשונה , וחוסר שיקול דעת והתחשבות
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר את כספי ולבטל את כרטיס המועדון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
גראס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרית דמבו - מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
שרות לקוחות רשת ג.ר.א.ס פועל באמצעות אתר הבית של רשת ג.ר.א.ס www.gras.co.il ומשיב לכל פניית לקוח בזמן קצר ביותר. השרות ראוי, בזמן , בהתאם למדיניות רשת ג.ר.אס ובכפוף לחוק.
|
תגובה: |
תשובתנו נשלחה ללקוחה במייל מיד עם פנייתה אלינו.
התשובה היתה מהירה ומנומקת. |
פתרון: |
|
|
|