פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב04.05.09 רכש לי חברי ללא ידיעתי טבעת שהיתה אמורה להיות הפתעה ליום הולדתי. כיוון שהטבעת שנבחרה לא היתה מתאימה למידתי הציעה המוכרת לשלוח את הטבעת להקטנה ואמרה כי היא תוחזר כעבור 21 ימים. היום כאשר קיבלתי את הטבעת וראיתי אותה לראשונה גיליתי שהיא אינה לטעמי וביקשתי להחליפה בטבעת אחרת. המוכרת גילתה אטימות וחוסר רצון לעזורוטענה כי לא ניתן להחליף טבעת שהוקטנה ולשאלתי מה היה אמור חברי לעשות כיוון שלא עודכן כי במידה והטבעת לא תהיה כראות עיני לא יהיה ניתן להחליפה קיבלתי תשובה שהיה עליו לקחת את הטבעת בידיעה שהיא אינה מתאימה לחכות ליום הולדתי שחל כעבור 3 שבועות להפתיע אותי עם טבעת לא מתאימה מבחינת הגודל ובמידה והיא תמצא חן בעיני לשלוח אותה להקטנה שתיקח עוד 3 שבועות . תשובה שמבחינתי מגוחכת לחלוטין. לצערי התאכזבתי קשות מתשובתה של המוכרת שכן זאת לא קנייתי הראשונה ברשת אך לצערי תהיה האחרונה.בתור אשת נותנת שירות איכות השירות נמדדת כאשר הלקוח זקוק לעזרה ולא כאשר הוא בא לקנות ואז המוכרות חייכניות ואדיבות והיום חוץ מהתנערות ונתינת המספר לתלונות לא קיבלתי דבר.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
שרות לקוחות רשת ג.ר.א.ס פועל באמצעות אתר הבית של רשת ג.ר.א.ס www.gras.co.il ומשיב לכל פניית לקוח בזמן קצר ביותר. השרות ראוי, בזמן , בהתאם למדיניות רשת ג.ר.אס ובכפוף לחוק. תגובה:
תשובתנו תשלח ללקוחה במייל הרשום במכתב, מיד עם פנייתכם אלינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה