פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעות נישואין שנהרסו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
דרך בר יהודה 50 נשר כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו את טבעות הנישואין שלנו בגראס והתקדשנו איתן בתאריך 31.3.09. הטבעות עשויות זהב צהוב 9 קראט והן עם ריקועים עדינים. יחד איתן קיבלנו זוג עגילים זהים מתנה כחלק ממבצע 2+1 שהיה בחנות.
הטבעות היו חלולות מבפנים מה שגרם להצטברות של מיים ויצירת גירוי בעור עד כדי כך שלא אני ולא בעלי יכולנו לענוד אותן.
פניתי אל החברה ודיברתי עם שרית משרות לקוחות והיא הסכימה למלא את הטבעות במילוי כסף ולפתור את הבעיה.
מסרנו את הטבעות שלנו לחברהב-17.5.09 והן נשלחו למילוי.
כעבור כשבוע וחצי התקשרו מהחנות בקניון שבעת הכוכבים שנבוא לאסוף את הטבעות.
כאשר הגעתי לחנות חשכו עיניי. מה שהביאו לי כלל לא נראה כמו הטבעות שלנו. אכן היה מילוי אולם הריקועים העדינים שהיו על הטבעת נעלמו כליל והצבע שהיה זהב צהוב הפך לכמעט זהב לבן. בכלל לא הטבעות שקנינו.
יש לציין שהחברה מייצרת את הטבעת הזו יצור המוני ושכמותה נמצאות בכל הסניפים שלה.
תחילה המוכרת התעקשה שאלו הטבעות שלנו, אך במקרה הייתי עם זוג עגילים שנרכש כסט, הורדתי את העגיל מהאוזן והראתי לה שזה ממש אבל ממש לא אותו דבר והיא הסכימה איתי.
(עלי לציין שבעת המקרה פרצתי בבכי בחנות מאחר והטבעות יקרות לנו רגשית מאחר ואיתן התקדשנו תחת החופה).
המוכרת נתנה לי לדבר עם מנהלת האזור שהציע לי את הכסף בחזרה אבל אני אמרתי שאני לא רוצה כסף - אני רוצה את הטבעות המקוריות שלנו שאיתן קודשנו בברית הנישואין תחת החופה.
היא הפצירה בי להשאיר את הטבעות ולתת לה לטפל.
השארתי את הטבעות בחנות ולמחרת ביקשתי לדבר עם ארתור בוקסר מנכ"ל החברה שכאשר נאות לדבר איתי דיבר אלי בטונים מזלזלים על כך שבכיתי בחנות ואמר שכשיראה את הטבעת יום למחרת -יחזור אלי ויגיד לי מה עושים.
חיכתי ליום שלמחרת והוא כמובן לא טרח לחזור אלי.
התקשרתי שוב ודיברתי עם שרית והיא הסבירה לי שמדובר בטבעות שלנו אך כשהצורף מילא אותן הוא עשה הברקה לטבעת מה שגרם לשינוי המרקם והצבע.
היא בקשה ממני לתת לה לטפל בעניין ולהחזיר את הטבעות לקדמותן, אני אמרתי שאני כבר לא בטוחה שאכן מדובר בטבעות המקוריות שלנו והיא הבטיחה לי שאלו אכן הטבעות שלנו.
הסכמתי לחכות עוד כשבוע ולתת אפשרות לחברה לתקן את המוצר,ואכן כעבור שבוע לערך התקשרו שוב מהחנות שהטבעות הגיעו.
רצנו לחנות אני ובעלי ושוב מה שקיבלנו זה טבעות עם חריטות במקום ריקועים והחמור ביותר - הטבעת של בעלי אפילו לא עלתה לו על חצי האצבע מה שמאשר לנו את העובדה כי הטבעות המקוריות שלנו הוחלפו.
הטבעות שקיבלנו היו רק דומות למה שקנינו אבל לא מה שקנינו וכלל לא לטעמינו ולא עברו שום בקרת איכות בכל התהליך.
שוב השווינו עם המוכרת את הטבעות לעגילים ושוב היא אישרה שאכן זה נראה שונה
לקחנו את הטבעות אלניו כדי שישמשו כהוכחה . דיברתי עם שרית שוב והבהרתי לה שאנחנו מבינים כבר שאת הטבעות המקוריות שלנו - לא נקבל. אמרתי לה שאנחנו רוצים להחזיר להם את המוצרים שלהם , לקבל את כספינו בחזרה וגם מבקשים פיצוי כי הטבעות שאיתן קודשנו והן בעלות ערך בנטימנטלי רב עבורינו אינן עוד. והיא אמרה שתבדוק ותחזור אלי עם תשובה.
מאז ועד היום אני מחכה לתשובה מהחברה מבצעת אליהם טלפונים מדברת עם שרית שמבטיחה לחזור אלי - והם לא חוזרים אלינו עם תשובה הולמת.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
שרות לקוחות רשת ג.ר.א.ס פועל באמצעות אתר הבית של רשת ג.ר.א.ס www.gras.co.il ומשיב לכל פניית לקוח בזמן קצר ביותר. השרות ראוי, בזמן , בהתאם למדיניות רשת ג.ר.אס ובכפוף לחוק.

תגובה:
תשובתנו נמסרה לנעה שלו בטלפון, לפני כשבוע וחצי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה