פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אבדן טבעת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
תל-חנן חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי טבעת פנינה בגרנד בנוה-שאנן חיפה. לאחר כחצי שנה קיבלתי תלושי הנחה ונכנסתי שוב לחנות על מנת לבדוק רכישת טבעת נוספת. מדדי ואכן רכשתי. לצערי שכחתי את הטבעת הקודמת על השולחן וכאשר הגעתי הביתה הבנתי את הצער הנורא התקשרתי לחנות הם טענו שלא נשכח דבר, למרות זאת לא וירתי ושלחתי והתקשרתי מס פעמים לשרות לקוחות בסניף הראשי אך הם בשלהם "לא נשארה טבעת אחרת היינו יודעים" אני מאד כעוסה ויודעת בוודאות שהטבעת אכן נשארה על השולחן אני לא רוצה להאשים אף מוכרת אבל הטבעת נעלמה מה בלעה אותה האדמה? איך יתכן, פניתי שוב לחנות מאז אינני רגועה הטבעת עלתה הרבה כסף ומאד מאד כואב לי הם בשלהם לא ניסו אפילו לבוא לקראתי להציע לי איזשהו פיצוי למרות שאני לקוחה ותיקה מאד של החנות.
אני מאד כעוסה וכאובה מאד על האבדן.
אציין ששרות לקוחות בחורה בשם שרית כבר ענתה לי אבל למרות הכל קשה לי לקבל את התשובה שכן אני בטוחה וגם הסברתי את עצמי הייטב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
א.רשת ג.ר.א.ס הינה רשת אמינה הקיימת בארץ יותר מעשרים שנה.
עד כה מעולם הועלה כל טענה כמו זו שהועלתה כאן.
בעבר, היו מקרים רבים בהם לקוחות שכחו פריטים אישיים ותמיד נוצר קשר עם
הלקוח על מנת ליידעו כי הפריט ממתין לו בחנות.

ב. הגב' חדווה מאור פנתה הן אל החנות בגרנד קניון והן אל מרכז שירות
הלקוחות של הרשת בטענה כי טבעת אישית שלה אבדה בעת ביקור בחנות
גראס בזמן ענידת תכשיטים.
צוות החנות ואמונים על שירות הלקוחות של הרשת ביצוע בדיקות מקיפות לצורך
בירור טענותייה ואולם עלה כי הטבעת נשוא מכתב זה מעולם לא הושארה
בסניף ויכול שאבדה בסיטואציה אחרת.

ג. נוכח העובדה שהתגלה כי הגב' חדוה מאור מנהלת מסע הכפשות כנגד
החברה באמצעים שונים ומגוונים, זאת ללא כל ביסוס לטענותיה, החברה לא
תבחל באמצעים ותשקול הגשת תביעה בגין הוצאת לשון הרע כנגד הגב'
בערכאות שיפוטיות.

ד. לא יעלה על הדעת, מצב שבו תלון על החברה בעוד שאובדן הטבעת נבע
ממחדל אישי שלה בלבד.

ה. אין זו הדרך להוציא סרה על רשת אשר שמה לעצמה בראש סדר העדיפויות את
נושא שירות הלקוחות.
רשת ג.ר.א.ס הינה רשת הגונה ביותר.


בברכה
שרית דמבו
מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס

העתק:
עו"ד פז גולדהורן – המחלקה המשפטית
תגובה:
תשובת החברה , נמסרה בסעיף "תגובה" פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה