פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת פגומה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי טבעת לפני חמישה חודשים, לפני זמן מה שמתי לב שיש בה פגמים שלא אמורים להיות. שלחתי את הטבעת לתיקון, והתשובה הייתה שלא ניתן לתקן ויש לתת פריט אחר.
נמסר לי שהחזר כספי לוקח מעל חודש והחלטתי לבקש זיכוי כיוון שעיניי לא הבחינו במשהו אחר שאני רוצה כרגע. נאמר לי שהזיכויי יהיה בשווי הנמוך ב-100 שקלים משווי הטבעת כיוון שבעת קנייתה הייתה לי הנחה.
זה לא לעניין שאני אשלם "קנס" של 100 ש"ח כיוון שהמוצר פגום (כמו כן נמסר לי מהמוכרת שלא מביאים יותר טבעות מסוג זה למכירה בגלל הבעייתיות שלהן)
כמו כן נמסר לי, שאם ברצוני לקבל החזר כספי, עליי להחזיר את גם את הפריטים הנוספים שקניתי יחד עם הטבעת, שזה נראה לי פתרון מגוכך שכן אחד הפריטים היה מתנה.

כספי סוג הנזק :
זיכוי בשווי הטבעת המקורי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת אתר שם ותפקיד:
תלונת הלקוחה הגיעה אלינו והועברה לבדיקה של המחלקה הטכנית והמחלקה המשפטית של חברתנו.
תוך 7 ימים תימסר תשובתנו.
תגובה:
תלונת הלקוחה הגיעה אלינו והועברה לבדיקה של המחלקה הטכנית והמחלקה המשפטית של חברתנו.
תוך 7 ימים תימסר תשובתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה