פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא מקצועי של רשת ג.ר.א.ס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.4.10 קניתי 2 טבעות במבצע בדוכן של ג.ר.א.ס בקניון מלכת שבא באילת. אחת הטבעות הייתה גדולה עלי אבל המוכרת הפצירה בי לקחת אותה עכשיו כדי לא לפספס את המבצע, ולמסור אותה לתיקון באיזור תל אביב כשאחזור מהחופשה. כך עשיתי.
כשבוע לאחר הקנייה מסרתי את הטבעת להקטנה. לאחר מספר שבועות הטבעת חזרה והגעתי במיוחד כדי לאסוף אותה. היא עדיין הייתה גדולה אבל המוכרת בסניף עזריאלי שיכנעה אותי שזה הגודל הנכון ואני אתרגל אליה. לקחתי אותה הביתה, אך חששתי לענוד אותה כיוון שהיא הייתה גדולה ופחדתי שהיא תיפול. חזרתי לסניף עזריאלי ומסרתי אותה שוב להקטנה. לאחר מספר שבועות הטבעת חזרה והלכתי שוב במיוחד כדי לאסוף אותה. כשהגעתי, הופתעתי לגלות שהטבעת חזרה במידה הנכונה, אך היא הייתה עקומה נורא! הסברתי למוכרת מה הבעיה, והיא ענתה שכיוון שהטבעת לא במלאי שלה, היא לא יודעת איך הטבעת אמורה להיראות. לכן, החליטה המוכרת החביבה לשלוח אותי לסניף בדיזנגוף סנטר ומשם לשלוח אותה שוב לתיקון.
הגעתי עם הטבעת לדיזנגוף סנטר. כמובן שהטלפון והמחשב היו תקולים והלכנו לסניף השני (אחרי בזבוז של 40 דקות) כדי לשלוח את הטבעת לתיקון משם.
לאחר מספר שבועות הטבעת חזרה והגעתי שוב לאסוף אותה. התפלאתי לראות שכלל לא תיקנו אותה. המוכרת בדיזנגוף סנטר הסבירה לי שבגלל ההקטנה, הטבעת מתעקמת אוטומטית (??) ואין סיכוי שתהיה יותר ישרה ממה שאני מקבלת אותה.
לא הסכמתי לקחת את הטבעת העקומה ונשלחתי על ידי המוכרת בחנות לרשום תלונה מפורטת בשירות לקוחות באינטרנט. שם, לדבריה, בטוח יגיבו לטענתי ויציעו איך ניתן לפתור את הבעיה.
כשהגעתי הבייתה, לא מצאתי כלל אתר שירות לקוחות של ג.ר.א.ס. שלחתי להם ("צור קשר" באתר) הודעה לפני שבוע ובה ביקשתי את האי מייל, כתובת דואר או טלפון של שירות לקוחות, אך לא נעניתי.
לסיכום, מאז 24.4.10 אני חולמת לענוד את הטבעת שלי (עבורה כמובן כבר שילמתי את כול הכסף), אבל נכון להיום אני רק מבזבזת את זמני בביקורים סתמיים בחנויות רשת ג.ר.א.ס.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה, החזר כספי מלא ופיצוי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת אתר שם ותפקיד:
שלום רב, הלקוחה פנתה לאתר האינטרנט ביום חמישי אחר הצהרים וכבר ביום ראשון, פנתה אליכם. כך שלא הספקנו ליצור קשר עם הלקוחה קודם לכן. יצרנו קשר עם הלקוחה והנושא נפתר מולה לשביעות רצונה. תגובה:
שלום רב, הלקוחה פנתה לאתר האינטרנט ביום חמישי אחר הצהרים וכבר ביום ראשון, פנתה אליכם. כך שלא הספקנו ליצור קשר עם הלקוחה קודם לכן. יצרנו קשר עם הלקוחה והנושא נפתר מולה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה