פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל של מוכרת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בנין עזריאלי כתובת:
חנות עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבוקר התקשרתי לחנות גראס בעזריאלי על פי מספר הטלפון שהיה לי בקבלת הקניה האחרונה שלי ביקשתי לדעת מתי נגמר לי הזמן של החברות במועדון .נענתי ע"י מוכרת שלא הזדהתה בשם אך היה לה מבטא ארגנטינאי ,היא הקריאה לי מהמחשב את כל פרטי האישיים דבר שלא ביקשתי כלל מששאלתיה אך זה לא מה שביקשתי לדעת נענתי את היית צריכה להבין לבד וטרקה לי את הטלפון מסכנה חברת גראס שנאלצת להעסיק עובדים ברמה אישיותית כזו שפלה ורדודה ממש לא מתאים לכם

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
1. רשת ג.ר.א.ס מקפידה כדבר של השגרה להעסיק עובדים בעלי איכות גבוהה זו על מנת להבטיח שרות לקוחות הוגן ואדיב.
עובדי הרשת עוברים, בטרם שילובם בעבודה סדורה בסניפי החברה, קורס הכנה שמטרתו לתת להם את הכלים שבאמצעותם יובטח כי השירות אשר ניתן ללקוחות החברה יהיה גבוה ומתאים לנוהל הרשת.
2. לעניין התלונה יובהר כי בוצע ברור מעמיק מול מנהלת נקודת המכירה והוסקו מכלול המסקנות הנדרשות.
3. לאחר הבירור עלה כי קיימים הבדלי גרסאות בין מה שנאמר בפנייתך לבין גרסת המוכרת בחנות אך יחד עם זאת, החברה עושה כל שביכולתה על מנת למנוע היהשנות מקרים מסוג זה ומביאה את התנצלותה הכנה.
4. לעניין תוקף חברותך הרי שתוקף כרטיס המועדון שלך הינו עד 24.9.2010.

בברכה
שרית דמבו
מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס
תגובה:
1. רשת ג.ר.א.ס מקפידה כדבר של השגרה להעסיק עובדים בעלי איכות גבוהה זו על מנת להבטיח שרות לקוחות הוגן ואדיב.
עובדי הרשת עוברים, בטרם שילובם בעבודה סדורה בסניפי החברה, קורס הכנה שמטרתו לתת להם את הכלים שבאמצעותם יובטח כי השירות אשר ניתן ללקוחות החברה יהיה גבוה ומתאים לנוהל הרשת.
2. לעניין התלונה יובהר כי בוצע ברור מעמיק מול מנהלת נקודת המכירה והוסקו מכלול המסקנות הנדרשות.
3. לאחר הבירור עלה כי קיימים הבדלי גרסאות בין מה שנאמר בפנייתך לבין גרסת המוכרת בחנות אך יחד עם זאת, החברה עושה כל שביכולתה על מנת למנוע היהשנות מקרים מסוג זה ומביאה את התנצלותה הכנה.
4. לעניין תוקף חברותך הרי שתוקף כרטיס המועדון שלך הינו עד 24.9.2010.

בברכה
שרית דמבו
מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה