פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח וחוסר אמינות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הקריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/10/10 הגעתי לדוכן גראס בקריון (באיזור הקריות בחיפה), כשבידיי שני התכשיטים שרכשתי ( במבצע השני בחצי מחיר) כמה ימים לפני.פניתי למוכרת ואמרתי לה כי אין לי זמן ואני מעוניינת בזיכוי לתכשיט אחד בלבד ושאני מעדיפה לבחור לעצמי משהו באיזור מגוריי (ת"א) ,מאשר לבחור בלחץ. היא אמרה לי ולאימי שהייתה עימי שאין בעיה , ושאם בא לנו יש עוד דוכן בהמשך ואת החנות של גראס ששם יש יותר מבחר. הגענו לדוכן שני , פניתי למוכרת ואמרתי לה שאני מעוניינת בזיכוי, הזילזול היה פשוט בזיוני. לטענתה אנני יכולה לקבל זיכוי כי זה פריט שני בחצי מחיר ואני חייבת להזדכות על 2 הפריטים, זה מה יש כך נאמר אפילו שאנני מעניינת להחליף את שניהם. לא ניתן לי כלל הסבר מדוע ,ניתנה תחושה כאילו הפריט השני הוא זבל ולא שווה כלום פניתי כולי בעצבים לדוכן הקודם בו הייתי והמוכרת החצופה אומרת לי "היית בדוכן הקודם אמרו לך שאי אפשר אז מה את באה לפה".ועוד היא אמרה כי לא מקבלים זיכוי כי אני יכולה לעשות קומבינה ולרכוש עוד פריט ב50%. זה היה כבר שיא החצופה הרי על הקבלה רשום פריט שני אז על הזיכוי לא ניתן לכתוב. כשביררתי זאת עם סניף נוסף הסתבר לי כי ניתן לקבל זיכוי אך בשבילי זה לא ישתלם כי אני אקבל זיכוי של חצי מחיר וכאשר אני אחליף את המוצר אני אוכל להחליפו במחיר הגבוה. במקום שהיה ניתן לי הסבר פשוט שכזה ע"י המוכרות בקריון והייתה נחסכת לי כל עוגמת נפש אבל לא ,נתקלתי בבורות ,שחצנות וזילזול שלא מתקבל על הדעת.רק חבל שהן לא מודעות לכך שיש חוקים במדינה הזאת וחובה לתת זיכוי אם הלקוח מבקש.אני חייבת לציין שאני ומשפחתי קונים קבוע ברשת כל יום הולדת כל אירוע אבל זאת בהחלט תיהיה הפעם האחרונה שלי ושל כל קרוביי ומכריי. קצת עצוב לגלות שרשת כזאת גדולה (ועובדיה )לא מכבדת את לקוחותיה.
זילזול סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל רשת ג.ר.א.ס בתלונתה זו , ביום 7.10.2010, יום שליחת מכתב זה.
שרות לקוחות רשת ג.ר.א.ס פועל באמצעות אתר הבית של רשת ג.ר.א.ס www.gras.co.il ומשיב לכל פניית לקוח בזמן קצר ביותר.
תשובתנו תשלח ללקוחה במייל הרשום במכתב, מיד עם פנייתכם אלינו.

תגובה:

תשובתנו תשלח ללקוחה במייל הרשום במכתב, מיד עם פנייתכם אלינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה