פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת במידה לא נכונה - שלושה פעמים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-7.9.10 הבת שלי קנתה טבעת מגראס. המידה שרצתה 14.5 לא היה בחנות ולכן המוכרת אמרה שהיא מזמינה לה וזה יקח לפחות 3 שבועות. לאחר 3 שבועות הודיעו לבתי שהטבעת הגיעה. בשמחה רצה לחנות אבל מסתבר שהטבעת הגיעה במידה הלא נכונה 14 ולא 14.5. המוכרת מדדה שוב ואמרה את צודקת טעות שלנו, אני אשלח שוב את הטבעת ותוך 3 שבועות תקבלי את הטבעת המיוחלת. הבת שלי שיותר רגועה ממני אמרה שוב בסדר ותודה. היום התאריך ה-17.10.10 אני התקשרתי לשרות לקוחות כדי לברר מה קורה עם הטבעת הרי את הכסף הם לקחו כבר מזמן. ונאמר לי שהטבעת הגיעה שוב במידה הלא נכונה ולכן הם גם לא עדכנו אותנו, אלא שלחו שוב כדי לספק את המידה הנכונה. נראה לכם נורמלי בפעם השלישית שגראס לא מסוגלת ליצר טבעת במידה 14.5, אז פשוט תהיו הוגנים ותגידו לנו ואנחנו נחליט מה לעשות. לבקשתי את הכסף חזרה אמרה לי המוכרת שהיא צריכה להעביר בקשה וזה יקח לפחות עוד 3 שבועות ורק אם יאשרו אקבל צ'ק בדואר. במקום לפצות את הבת שלי על כל הטלטול המכוער הזה או שפשוט ימסרו לה את הכסף, הם ממשיכים בעוגמת הנפש. האם זה הוגן.
כסף מזומן פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
בהמשך לשיחה שהתקיימה היום מול הלקוחה, הובהר כי כספה יוחזר. תגובה:
בהמשך לשיחה שהתקיימה היום מול הלקוחה, הובהר כי כספה יוחזר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה