פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח וחוסר אמינות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי ,אשר נציגת חברת גראס ענתה לה באתר זה ,אך לא פנתה אליי אישית .כנראה בחברת גראס דיבורים לחוד ומעשים לחוד. כבר עבר כמעט חודש ועדיין לא הייתה כלל התייחסות לתלונתי, התייחסות אישית למייל שלי כמו שנכתב בתגובת נציגת החברה שרית דמבו, מה שמחזק את טענתי על חברה זו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת אתר שם ותפקיד:
תשובתנו נמסרה ללקוחה בתאריך 11.10.2010 בשעה 13:24, למייל הזה.
יש לבדוק התשובה בתיבת ההודעות של הלקוחה.
מצורף המכתב שהועבר ללקוחה , שוב במייל כאן.
תגובה:
1. כאשר נקבע מבצע ברשת, נקבעים גם הכללים וההגבלות למבצע.
התכשיט נרכש במבצע פריט שני ב- 50%.
בזכות רכישת תכשיט אחד במחיר מלא, קיבלת את השני ב- 50%.
אזי, על פי תנאי המבצע, לא ניתן לקבל בעבור התכשיט זיכוי אלא יש להחזיר
את התכשיט שנרכש במחצית המחיר, בזכות זה הראשון.
המוכרות, ניסו להבהיר את הדברים ואת תנאי המבצע, אם הוסבר לא
כהלכה, אנו מתנצלים.
כמובן, שמורה לך הזכות להחליף את התכשיט לכל תכשיט אחר ממלאי
החנות, על פי תנאי הרכישה.
*** יש לציין היכן רוצה להחליף את הפריט, כדי שניתן אישור חריג לחנות.
באם דרישתך היא עדיין קבלת שובר זיכוי , מחירו יעמוד על מחצית מהסכום
ששולם עליו בפועל.

2. באשר לטענתך בנוגע לשירות שקיבלת בחנות, הנושא נבדק מול מנהלת
האזור.
עד כה לא זכור לנו מקרה שכזה, אך בכל מקרה, אם נפגעת, אנו מתנצלים.
רשת ג.ר.א.ס דוגלת במתן שירות ללקוחותיה ומתן השירות ללקוח הוא ערך
עליון בחברתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה