פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת מידע בלתי מדויק בנוגע לתקנות ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, בעלי רכש עבורי צמיד ושרשרת ברשת גראס (סניף קניון חיפה), כשהתלבט לגבי הרכישה אמרה לו המוכרת דליה שאין לו למה להתלבט כי במידה ולא ימצא חן בעיני התכשיט יוכל להחזירו ולקבל את מלוא! הסכום. למחרת התקשרתי לסניף גראס ושאלתי אם אוכל להגיע ולהחזיר את התכשיט ולקבל כפי שהובטח לי את מלוא הסכום. המוכרת אמרה שלא אוכל לקבל את הסכום במלואו אלא יקחו ממני עמלה כפי שהחוק מחייב. כשאמרתי שהובטח לי אחרת בדקה שוב ואז אמרה שנכון, אני צודקת, אקבל את מלוא הסכום.
אך כשניגשתי לסניף אמרו לי שעלי לשלם עמלה. אני מבינה שהחוק מחייב זאת. אבל היה על המוכרת שלא למסור מידע שאינו מדויק על מנת לשכנע בעלי לרכוש את התכשיטים. אני חושבת שמדובר פה בהטעייה בוטה שאינני יודעת אם נעשתה במוכוון או שלא. כשפניתי לרשת גראס ענתה לי מנהלת השירות, שרית דמבו, שלא יכול להיות שנאמר לי דבר כזה כיוון שהמוכרות עברו הכשרה בנושא.
ייתכן כי עברו הכשרה אך עדיין נמסר לי מידע שיקרי מוטעה ומטעה שפגע בי ובבעלי. אני חושבת שאסור שמקרים שכאלו יישנו וחבל שרשת גראס איננה לוקחת אחריות על הטעות שנעשתה ובמקום זאת מטייחת את המקרה וגורמת לנו להרגיש כלא דוברי אמת.
אשמח לבדיקתכם את הנושא
עוגמת נפש+ סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו- מנהלת אתר ג שם ותפקיד:
שלום רב,
בהמשך לפנייתך באמצעות אתר "תלונה", נבדק הנושא לגופו, והבדיקה העלתה כי שעה שבוצעה המכירה נאמר על ידי המוכרנית כי ניתן לקבל החזר כספי בגין הרכישה, כאשר הדברים מסתמכים על התיקון האחרון בחוק הגנת הצרכן (החזר כספי ללקוח).
עם ביצוע תיקון זה לחוק, מקפידה רשת ג.ר.א.ס למלא אחר הנחיות החוק בדווקנות. לכן, בהתאם לזכות השמורה לך, בוצע החזר כספי בניכוי עמלת ביטול העסקה בהתאם להנחיות המפורשות בחוק.
בבירור נוסף מול המוכרת עולה כי לא הובטח זיכוי כספי על מלוא הסכום, שכן דבר זה אינו אפשרי.
יובהר כי למרות העובדה שביצוע החזרים הינו הליך שאינו פשוט ומסב נזק לחברת ג.ר.א.ס, הרי שיעור העמלה הינו נמוך ביותר ומסתכם ב-5% מגובה העסקה, קרי, 20.42 ש"ח בלבד.

בברכה
שרית דמבו
מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס

העתק: עו"ד פז גולדהורן - המחלקה המשפטית
תגובה:
שלום רב,
בהמשך לפנייתך באמצעות אתר "תלונה", נבדק הנושא לגופו, והבדיקה העלתה כי שעה שבוצעה המכירה נאמר על ידי המוכרנית כי ניתן לקבל החזר כספי בגין הרכישה, כאשר הדברים מסתמכים על התיקון האחרון בחוק הגנת הצרכן (החזר כספי ללקוח).
עם ביצוע תיקון זה לחוק, מקפידה רשת ג.ר.א.ס למלא אחר הנחיות החוק בדווקנות. לכן, בהתאם לזכות השמורה לך, בוצע החזר כספי בניכוי עמלת ביטול העסקה בהתאם להנחיות המפורשות בחוק.
בבירור נוסף מול המוכרת עולה כי לא הובטח זיכוי כספי על מלוא הסכום, שכן דבר זה אינו אפשרי.
יובהר כי למרות העובדה שביצוע החזרים הינו הליך שאינו פשוט ומסב נזק לחברת ג.ר.א.ס, הרי שיעור העמלה הינו נמוך ביותר ומסתכם ב-5% מגובה העסקה, קרי, 20.42 ש"ח בלבד.

בברכה
שרית דמבו
מנהלת שרות אתר ג.ר.א.ס

העתק: עו"ד פז גולדהורן - המחלקה המשפטית
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה