|
|
|
|
|
|
קנית טבעת שלא סופקה |
נושא התלונה: |
בר פנינה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 05 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי טבעת ושילמתי בנוסף עבור הגדלה נאמר לי תוך שבועים תיהיה מוכנה לאחר מספר דחיות אחרי 3 חודשים נאמר לי שאין באפשרותנו לספך תיקני דבר אחר או ניתן לך את כספך בחזרה האים אני זכאית לעוגמת נפש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גראס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרית דמבו - מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
על מנת לבדוק הטענה, נודה לקבלת מספר הזמנת שירות או מספר חשבונית. |
תגובה: |
שלום רב,
על מנת לבדוק הטענה, נודה לקבלת מספר הזמנת שירות או מספר חשבונית. |
פתרון: |
|
|
|