פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית טבעת שלא סופקה נושא התלונה:
בר פנינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי טבעת ושילמתי בנוסף עבור הגדלה נאמר לי תוך שבועים תיהיה מוכנה לאחר מספר דחיות אחרי 3 חודשים נאמר לי שאין באפשרותנו לספך תיקני דבר אחר או ניתן לך את כספך בחזרה האים אני זכאית לעוגמת נפש
עוגמת נפש סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
שלום רב,
על מנת לבדוק הטענה, נודה לקבלת מספר הזמנת שירות או מספר חשבונית.
תגובה:
שלום רב,
על מנת לבדוק הטענה, נודה לקבלת מספר הזמנת שירות או מספר חשבונית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה