פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שרשרת שניקנתה ב-2006 נקרעה בפעם הרביעית, וב-3 הפעמים נאלצתי לשלם עבור התיקון שנעשה בחוסר מקצוענות. אני מוכנה למסור לבדיקת מומחה את התיקון הנוכחי כדי לבסס את טענותי. אני מבקשת להחליף את השרשרת באחת חדשה.

חוה שמפנייר
כספי סוג הנזק :
החלפה לשרשרת חדשה או פיצוי כספי פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת שרות שם ותפקיד:
לצורך בדיקת מכלול טענותייך נבקשך להגיע לאחד מסניפי הרשת ולשולחו שוב למרכז הרשת לצורך בדיקתו ולצורך בדיקת טיב התיקון.
לאחר בדיקה כאמור, נשוב ונעדכנך לענין המשך הטיפול במקרה הנדון.
תגובה:
לצורך בדיקת מכלול טענותייך נבקשך להגיע לאחד מסניפי הרשת ולשולחו שוב למרכז הרשת לצורך בדיקתו ולצורך בדיקת טיב התיקון.
לאחר בדיקה כאמור, נשוב ונעדכנך לענין המשך הטיפול במקרה הנדון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה