פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר נקוב שאינו המחיר הנדרש לתשלום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מבשרת ציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הגעתי לדוכן של גראס במבשרת ציון על מנת לחפש מתנה לבתי. בחרנו שרשרת וטבעת ולאחר שבררתי המחיר והמבצע על סמך הרשום על התכשיטים, הגעתי למסקנה כי המחיר מתאים ליכולות שלי ולכן בחרתי לקנות לה טבעת ושרשרת. על הטבעת היה כתוב 300 ש"ח אולם כשהגעתי לשלם הודיעו לי כי זה טעות והמחיר הוא 330 ש"ח, אני התעקשתי כי הם חייבים לספק את הטבעת במחיר הנקוב אך הם לא הסכימו, כמובן שבסופו של דבר רכשתי את התכשיטים על מנת לא לאכזב את בתי אבל ברור לי שלעולם לא אחזור לרשת זאת.
כספי סוג הנזק :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
שרית דמבו - מנהלת אתר שם ותפקיד:
שלום רב, רשת ג.ר.א.ס מחוייבת לתת את המחיר המצויין על גבי הברקוד, גם אם בעמדת המחשב מצויין מחיר אחר. על מנת לבדוק טענת הלקוחה , נשמח באם תציין את תאריך האירוע, ואת חשבונית הקניה ונבדוק.
באם הדברים כפי שמתארת הלקוחה, אין סיבה כי תחוייב יותר ממה שצויין על גבי הטבעת. להמשך הטיפול אבקש את מספר חשבונית הקניה. בברכה, שרית
תגובה:
שלום רב, רשת ג.ר.א.ס מחוייבת לתת את המחיר המצויין על גבי הברקוד, גם אם בעמדת המחשב מצויין מחיר אחר. על מנת לבדוק טענת הלקוחה , נשמח באם תציין את תאריך האירוע, ואת חשבונית הקניה ונבדוק.
באם הדברים כפי שמתארת הלקוחה, אין סיבה כי תחוייב יותר ממה שצויין על גבי הטבעת. להמשך הטיפול אבקש את מספר חשבונית הקניה. בברכה, שרית
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה