|
|
|
|
|
|
תכשיטים מאוד יקרים שרכשתי לכלתי לחתונה ! |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
פתח תקווה -קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תכשיטיה של כלתי נרכשו בקניון פתח תקווה לאחר הסבר מורחב ומתחייב מולנו שהרכישה יקרה מהסיבה שהתכשיטים הם תוצרת איכותית מאוד אשר חלקם גולדפיל וחלקם מצופים זהב . ומפה הנגזרת ליוקר התכשיטים . ומתחייבים בגראס כי לא נתקל בעתיד באיכות ירודה .קיבלנו הסבר מורחב - הוראות שימוש ברורות ועל פיהם פעלנו .
לכלתי יש ערך סנטימנטלי מאוד גבוהה והיא בקפידה ענדה אותם מארוע לארוע בכדי לשמור ולשמר מכל משמר את התכשיטים .
רק שביום אחד נגוז חלום התכשיטים היפים והיקרים כאילו נרכשו בשוק החלידו כאילו מצאנו אותם ברחוב כאשר הם מוחזקים בקופסת גראס . כלתי נדהמה ומיד הראתה לי אותם . ביקשתי ממנה שתפנה לחנות הכשיטים של גראס בפ"ת אשר ממנה נרכשו התכשיטים וכפי שלפחות הוסבר במעמד הקניה בטח ינתן מענה ההולם את איכות ,היוקר וההיתחייבות במעמד הקניה . אז זהו שכלתי מאוד היתאכזבה למשמע הדברים מפי המוכרת שחברת גראס לא מחזיקה גולדפיל ? מה שסותר את ההתחייבות במעמד הקניה ! מאכזב מאוד ! ובמקביל דאגה לומר לה שאם היא רוצה יחדשו לה את התכשיטים בתמורה של שלושים שקל כל תכשיט ! ב-י-ז-י-ו-ן גם לשקר את הלקוח במעמד הקניה וגם שישלם מכיסו על אותו תכשיט עם איכות ירודה שלא דאגו מראש להביא לידיעת הלקוח ! בושה וחרפה לחברה אשר לא סגורה על עמידות תכשיטיה ואיך הם מקוטלגים בסוגי המתכות !!! שנית - מה שבטוח את רכישותיי גמרתי לעשות בחברה מוזרה שכזו ! אני מקווה ומצפה כי נמצא פתרון הולם לרכישת תכשיטים מה שבטוח זה לא יקרה בגראס ! וזה אומר שכל סביבתי לא תרכוש וסבבתי גדולה תודה לאל !
|
|
|
|
|
|
|
|
גראס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרית דמבו- מנהלת אתר ג |
שם ותפקיד: |
שלום רב, על מנת לבדוק טענת הלקוחה, נודה לקבלת מספר חשבונית הקניה. |
תגובה: |
שלום רב, על מנת לבדוק טענת הלקוחה, נודה לקבלת מספר חשבונית הקניה. |
פתרון: |
|
|
|