|
|
|
|
|
|
לא נותנים אחריות על צמיד קרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נהריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ההולדת של בתי שחל ב25/7 קנינו לה צמיד ליד וצמיד לרגל. המוכרת בחנות אמרה כי יש אחריות על הצמידים לשנה. אחד הצמידים נקרע לבתי בזמן שישנה, הלכנו לחנות גראס, על מנת לתקן ו/או להחליפו. המוכרת אמרה שיש להם תקנה חדשה והם יותר לא מתקנים צמידים וגם לא מלחימים צמידים, אלא רק קונים צמיד חדש!. הייתי בהלם ובשוק! השירות לקוחות על הפנים!!! חברה שמחשיבה את עצמה, מביאה צמיד חדש או לפחות מתקנת אותו ולא דורשת מהלקוחה לקנות צמיד חדש!
אני לעולם לא אכנס לקנות תכשיטים ברשת זו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גראס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|