פרטי התלונה

תלונות גראס

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת צ'ק עם שם שגוי ומריחה מתמשכת נושא התלונה:
ויינברג אלון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה15 ליולי רכשתי לחברתי טבעת ושרשרת גולדפילד, ב16 לחודש ביקשתי להחזיר את התכשיטים בגלל בעיה אישית, החזרתי את התכשיטים באריזה המקורית (לא נגעתי בהם בכלל) וביקשתי לקבל את כספי בחזרה, למרות ששילמתי במזומן המוכרת לא הסכימה "לקחת כסף מהקופה" וטענה שהתכשיטים צריכים לעבור "במפעל" ורק אחר כך אני אקבל הודעה שהצ'ק בדרך אלי, התהליך היה נראה לי טיפשי כי שילמתי במזומן על המוצר רק יום או יומיים לפני זה, אבל הסכמתי בלית ברירה, הסכמתי שיורידו לי 5% מערך העסקה, לא רציתי זיכוי וחיכיתי להודעה הגואלת מרשת גראס.
בתאריך ה24 ביולי קיבלתי הודעה לסלולרי שבקשתי התקבלה והצ'ק נשלח בדואר.
כשהצ'ק הגיע (באיחור ניכר) נחרדו עיני לגלות שהצ'ק על שם "אלין" ולא אלון, התקשרתי לשרות לקוחות ובחורה לא כל כך נחמדה אמרה לי ש"אנחנו נשלח צ'ק חדש בדואר",
אני לא כל כך הבנתי למה לוקח לצ'ק כל כך הרבה זמן להגיע? אני גר בחיפה והמפעל בנשר, לא הועילה שיחת הטלפון ובסיכום עם הנציגה ביקשתי שישלחו את הצ'ק לחנות הגרנד קניון שממנה רכשתי את המוצר,
ביום שישי ה7 לספטמבר הגעתי לסניף הגרנד קניון, המוכרות לא ידעו על שום צ'ק, הן גם לא יכלו לעזור לי כי המשרדים סגורים ביום שישי וככה נאלצתי לחכות שוב פעם ליום ראשון,
ביום ראשון הגעתי לגרנד קניון, לאחר עזרה מהמוכרות הצלחתי להשיג את המפעל בטלפון והיום בשעה טובה, נשלח לי צ'ק עם השם האמיתי שלי, אלון.
החיוך שבקניה נעלם בזלזול ובוז כשאתה מגיע להחזיר מוצר,
מעולם לא נתקלתי ביחס מביש כל כך, אמא שלי חברת מועדון ואני מכיר את הרשת שנים רבות, אני בטוח לא אשוב לקנות שם.
יעול שרות הלקוחות פתרון נדרש :

גראס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה