פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש - ביטול עסקה נושא התלונה:
ישראל אוראל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏26 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.1, בשעה 13:30 הגעתי לסניף IL.Makiage בחיפה.
נפגשתי עם ימית הנציגה ושוחחתי איתה מספר דקות לגביי קורס האיפור ופרטיו.
לאחר מספר דקות אלו ימית פנתה למנהלת המכירות מעיין וקראה לי לחדרה.
במשך כשעה וחצי ישבנו בחדרה ודנו בפרטי הקורס, מכירו, מועד הקורס וכו'.
הפרטים שניתנו הם כלהלן:
הקורס שיחל ב 7.2, בעוד כשבוע, יינתן במתנה, אך ערכת האיפור שאקבל תהיה בשווי 6000 ₪.
בסופן של דקות ארוכות אלו החלטתי לסגור את העסקה, נתתי את כרטיס האשראי שלי,
וקיבלתי את החוזה לחתימה.
בסיום חתימת החוזה קיבלתי לידי את הערכה ויצאתי לכיוון התחנה המרכזית על מנת לחזור לביתי.
יש לציין כי ימית ידעה שהגעתי למקום וחזרתי מהסניף מתבצעת בתחבורה ציבורית.
בבדיקה הביטחונית בכניסה לתחנה המרכזית המאבטח פתח את מדבקות המזוודה על מנת לבדוק תכולתה.
כעבור זמן קצר, לאחר התייעצות עם קרוביי, החלטתי שאין ברצוני וביכולתי להשתתף בקורס.
התקשרתי לימית והודעתי לה שאני מגיעה חזרה לסניף על מנת לבטל את העסקה ולהחזיר את הערכה.
בשעה 18:20, 3 שעות לאחר שיצאתי, הגעתי חזרה לסניף עם הערכה ופגשתי את מעיין.
מעיין לא הייתה מוכנה לבטל את העסקה בטענה שהערכה פתוחה. הסברתי לה שלא נעשה שום שימוש בתכולת הערכה ופתיחתה לא נעשתה על ידי, כל המוצרים סגורים באריזתם המקורים כמו שנתקבלו. לאור הפתעתי נתקלתי באטימות מוחלטת מצידה וחוסר אנושיות משביע.
ברצוני להוסיף שביקשתי ממעיין עצמה לבדוק יחדיו את הערכה ולוודא את תקינות התכולה אך סירבה בתוקף.
הנני חיילת משוחררת, לא עובדת בתקופה זו, וה- 6000 ₪ הללו מאוד יקרים עבורי.
מדהים לגלות עד כמה השתנתה גישתם אליי במספר השעות הבודדות הללו, לא הייתי מצפה לעגמת נפש זו מ- IL.Makiage בתור רשת ארצית גדולה, במיוחד כשנאמר לי שזה "מבצע לחיילים משוחררים" והדבר הראשון שעשו היה לשלוח אותי לדרכי עם הערכה בעוד הקורס מתחיל רק בעוד שבוע.
ברצוני לציין ולהדגיש שנית כי הערכה נפתחה אך ורק לשם בדיקה ביטחונית.
אני באה בדרישה לביטול העסקה והחזר כספי במיידי.

אודה להתייחסותם וטיפולכם בהקדם.


כספי, עלבון ובזבוז זמן! סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזר כספי פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה