פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בסיום הקורס הנוסף ששולם כבר לפני שנה וחצי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
צ'ק פוסט חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני נרשמתי ללימודים בבית איל מקיאג' כבר בשנת 2014 שילמתי להם 16900 ש"ח במזומן בעד 2 קורסים של איפור במהלך שנת 2015 סיימתי את הקורס הראשון הבייסיק בהצלחה וקיבלתי תעודה, אך מאז נעלמו עקבותיהם של כולם אני פונה ללא סוף לשירות לקוחות לבקשה להתחיל את הקורס הנוסף עליו שילמתי את מיטב כספי אבל אני תמיד נענית בתשובה כי אין כרגע קורסים ואין אפשרות להכניס אותי כעת, בבקשה לקבל את כספי בעד הקורס חזרה נאמר לי כי אין החזר כספי.
אני שמתי את מיטב כספי על הקורס הזה ולא ייתכן כי אני לא אקבל אותו עדיין ובייחוד לא באיחור של שנה וחצי אם בכלל.
אני דורשת לקבל תשובה מיידית בנושא ואם אין ביכולתם לאפשר לי ללמוד ולסיים את הקורס אז נא להחזיר לי את כספי במלואו, אחרת אני כבר אאבד את סבלנותי ועו"ד שלי יפעל בהתאם.
זוהי ממש עוגמת נפש וזלזול בי כלקוחה ששילמה הון תועפות על קורסים שאחד לא היה יעיל כלל והשני בכלל לא נעשה, בושה וכלימה לחברה שמכבדת את עצמה להתייחס כך ללקוחות שלה.
מה שבטוח שמתלמידה שהשקיעה המון כסף הן בלימודים והן בקניות ציוד ואיפור בחברה אני לעולם לא ארכוש אפילו עפרון בחברה זו ולא אשקיע את כספי ובטחוני בה.
ובטח שלא אמליץ למכריי ללמוד בה ולהשקיע את כספם על קרן הצבי.
כסף סוג הנזק :
החזר כספי מלא על הקורס פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה