פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא הולם במוצר לא תקין נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי באיל מקיאג' מברשת קבוקי שעלתה לי 291 ש"ח במבצע של 1+1.לא היתי מרוצה מהמברשת ובסניף ברחובות (שם בצעתי גם את הקניה המקורית) בלי שום בעיה החליפו לי אותה. גם המברשת החדשה לא היתה לשביעות רצוני כיוון שהשירה שיער וגם הורידה צבע שחור, שוב החליפו לי אותה בסניף, אבל ביקשו שאם הבעיה תחזור על עצמה, אפנה לשירות לקוחות. לצערי, שוב ירד מהמברשת צבע שחור שגרם לי לכתמים על הפנים. פניתי לשירות הלקוחות והם אמרו לי שאין בעיה ואני יכולה לקבל מוצר אחר במקום. הגעתי שוב לסניף רחובות ולהפתעתי הם אמרו לי שאני יכולה לקבל מוצר בשווי של 145 ש"ח (50% משווי המברשת) מכיוון שקניתי במבצע של 1+1. הסברתי שזה לא הוגן מכיוון ששילמתי 291 ש"ח ל 2 מוצרים ולא היתה לי אפשרות לקנות את המברשת ב 145 ש"ח. אם לא היה המבצע, לא היתי רוכשת את המברשת בכלל. אני לא מחליפה עכשיו מוצר סתם ללא סיבה, הוא פשוט לא איכותי (ניסתי 3 מברשות ושלשתן היו בלתי אפשריות לשימוש). אני כמובן, לא מבקשת כסף חזרה, אלא לקבל מוצר תמורת מוצר. לא נראה לי הוגן הפתרון שנתנו לי.
בנוסף, בשירות הלקוחות דיברו אלי בצורה מאד לא יפה כשהבעתי את אי שביעות רצוני מהטיפול (פעם אחת הודיעו לי ש"זה לא לויכוח", פעם שניה, כשאמרתי שלא ארכוש אצלם יותר מוצרים וחבל נאמר לי "בעיה שלך").
אודה לטיפולכם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי למוצר אחר בשווי מלא של המברשת, כלומר 291 ש"ח פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה